Κάθε μέρα και μια εξέλιξη για το δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο έχει μπει για τα καλά στην «εποχή Μασκ», αλλά και τους χρήστες του οι οποίοι έχουν αρχίσει να ανησυχούν σοβαρά για το μέλλον της πλατφόρμας και τις επιλογές του νέου της πολυεκατομμυριούχου ιδιοκτήτη, οι οποίες μετατρέπουν την παγκόσμια πλατφόρμα με το γνωστο κοινωνικοπολιτικό βάρος, σε μαγαζάκι του ενός.
Μπορεί στις 30 Οκτωβρίου ο Μασκ να είχε δημοσιεύσει tweet στο οποίο ισχυριζόταν ότι δεν έχει ιδέα ποιος είναι ο CEO του twitter, λέγοντας για τον εαυτό του ότι δεν είναι τίποτα παραπάνω από τον “Chief Twit”, ωστόσο, έγγραφο που ο ίδιος υπέγραψε και επέβαλλε στην Αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς τον εμφανίζει ως τον μοναδικό επικεφαλής και Chief Operating Officer του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου.
Την παραπάνω αποκάλυψη έκανε το The Verge, στου οποίο το άρθρο περιγράφεται επίσης και ότι μερικοί από τους επενδυτές που κατείχαν μετοχές στο twitter όσο ήταν εισηγμένη εταιρία, με την αφαίρεση της από το ταμπλό της Νέας Υόρκης, μετέτρεψαν τις μετοχές τους σε μετοχές ιδιωτικής συμμετοχής στην εταιρία. Μεταξύ αυτών και ο δημιουργός του twitter, Τζακ Ντόρσεϋ αλλά και η εταιρία συμμετοχών του Πρίγκηπα της Σαουδικής Αραβίας, Αλίντ Μπιν Ταλάλ.
Στο μέτωπο των χρηστών και των αντιδράσεών τους στην νέα «εποχή Μασκ», δεν είναι λίγοι αυτοί που ξεκίνησαν τη «γκρίνια» για τις φημολογούμενες αλλαγές στο πρόγραμμα συνδρομής του twitter, ειδικά διάσημοι και επιδραστικοί χρήστες που έχουν ήδη το γνωστό μπλε διακριτικό επαλήθευσης της ταυτότητας τους. Σε μερικά από αυτά τα σχόλια απάντησε ο ίδιος ο Μασκ ανοίγοντας σχετική συζήτηση-παζάρι, που αλλού; στο twitter.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ενός τέτοιου διαλόγου-παζαριού ήταν όσα έγραψε ο διάσημος συγγραφέας φανταστικής λογοτεχνίας Στίβεν Κίνγκ, ο οποίος δήλωσε με τιτίβισμά του: «$20 για να κρατήσω το μπλέ τικ μου; Γ@@@ το, θα έπρεπε να με πληρώνουνε. Αν αυτό μονιμοποιηθεί έφυγα σαν την Ενρον» με τον Μασκ να του απαντά: «Κάπως πρέπει να πληρώσουμε τους λογαριασμούς. Το twitter δεν μπορεί να βασίζεται μόνο στους διαφημιστές. Τι λες να το κάνουμε $8;»