Σε ανοιχτή σύγκρουση με την Αττική Οδό έρχεται το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας με ανακοίνωσή του με την οποία διαψεύδει ότι η εταιρεία είχε ζητήσει να απαγορευτεί η κυκλοφορία βαρέων οχημάτων όπως ανέφερε σε δική της ανακοίνωση που εκδόθηκε νωρίτερα.
Στην ανακοίνωσή του, πάντως, το υπουργείο δεν αναφέρεται στο ποιος έχει την αρμοδιότητα για απαγόρευση κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων, ούτε δίνει εξηγήσεις για την αδυναμία συντονισμού και λήψης της σχετικής απόφασης έγκαιρα.
Το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας υπενθυμίζει στην εταιρία ότι έχει αποδεχθεί ευθύνη για την κατάσταση με την αποδοχή πληρωμής αποζημίωσης.Η δημόσια αυτή αντιπαράθεση, πάντως, εξελίσσεται καθώς έχουν ξεκινήσει έρευνες τόσο από την Εισαγγελία όσο και από το Δημόσιο.
Η ανακοίνωση του υπουργείου Πολιτικής Προστασίας έχει ως εξής:
Διαψεύδουμε κατηγορηματικά: (α) ότι στις δύο συσκέψεις (21ης και 23ης Ιανουαρίου) τέθηκε από τη συγκεκριμένη εταιρεία αίτημα «προληπτικής απαγόρευσης των φορτηγών-βαρέων οχημάτων από το βράδυ της Κυριακής 23 Ιανουαρίου», (β) ότι «όλοι οι παρόντες παραχωρησιούχοι/λειτουργοί αυτοκινητοδρόμων συμφώνησαν στην πρόταση για την προληπτική και σε κάθε περίπτωση έγκαιρη απαγόρευση των φορτηγών».
Αντίθετα με τους ψευδείς ισχυρισμούς της εταιρείας, στη σύσκεψη της 23ης Ιανουαρίου αποφασίστηκε ότι σε ό,τι αφορά στα βαρέα οχήματα θα γινόταν αξιολόγηση της κατάστασης νωρίς το πρωί της Δευτέρας, στη βάση της εξέλιξης και της σφοδρότητας του φαινομένου. Αυτό άλλωστε συνέβη στην περίπτωση της Νέας Οδού (Αθηνών-Λαμίας), τη Δευτέρα το πρωί.
Οι εταιρείες διαχείρισης, μεταξύ των οποίων και οι «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», εγγυήθηκαν ότι μπορούν να διαχειριστούν το φαινόμενο και να μείνουν ανοιχτοί οι δρόμοι.
Ειδικότερα δε σε ό,τι αφορά την εταιρεία «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» επαναλαμβάνουμε ότι διαβεβαίωσαν ότι ήταν σε πλήρη ετοιμότητα για την αντιμετώπιση προβλημάτων λόγω χιονοπτώσεων και παγετού στο οδικό δίκτυο αρμοδιότητάς τους. Επιπρόσθετα, η εταιρεία διαβεβαίωσε ότι διαθέτει περισσότερα οχήματα εκχιονισμού από τη συμβατική της υποχρέωση. Συγκεκριμένα, 35 εκχιονιστικά οχήματα σε 70 χλμ (δηλαδή ένα όχημα ανά δύο χλμ).
Η απόφαση της σύσκεψης υλοποιήθηκε στην περίπτωση της Νέας Οδού για την οποία ίσχυαν ακριβώς τα ίδια. Εκεί, σε πλήρη συνεργασία με την Τροχαία είχαμε μια πετυχημένη διαχείριση της δύσκολης κατάστασης. Γιατί, λοιπόν, στην περίπτωση της Νέα Οδού (Αθηνών-Λαμίας) είχαμε την απόλυτα επιτυχημένη διαχείριση, ενώ στην περίπτωση της Αττικής Οδού τη χείριστη διαχείριση, σε πλήρη αντίθεση με τις υποσχέσεις και δεσμεύσεις της εταιρείας και της εξουσιοδότησης από τη σύσκεψη;
Η αποδοχή της απαίτησης για 2.000 ευρώ αποζημίωση σε κάθε εγκλωβισμένο αυτοκίνητο, δεν σημαίνει ταυτόχρονα και αποδοχή της ευθύνης για την τραγική διαχείριση της Αττικής Οδού; Ενώ ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας τόνιζε την Τρίτη το βράδυ ότι «ως προϊστάμενος ενός ολόκληρου μηχανισμού αισθάνομαι την ανάγκη να διευκολύνω την εταιρεία και να υποβάλλω την παραίτησή μου».
Η ανακοίνωση καταλήγει λέγοντας πως «είναι κατανοητό ότι η εταιρεία προσπαθεί να υπερασπιστεί τα συμφέροντά της, ενόψει πιθανών νομικών διεκδικήσεων και επιβολής διοικητικών κυρώσεων. Δική μας υποχρέωση είναι η προάσπιση του δημοσίου συμφέροντος».
Διαβάστε επίσης:
Αττική Οδός: Διαψεύδει ότι αρνήθηκε αίτημα τροχαίας να κλείσει ο δρόμος
Οι πληγέντες δικαιούνται πραγματικής και πλήρους αποζημίωσης, τονίζει ο Δικηγορικός Σύλλογος Αθηνών
Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…
Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…
Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…
Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…
Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…
View Comments
ο ενας στον αλλον οκ