Στο 13,4% έφτασε μεσοσταθμικά το ποσοστό των ανατιμήσεων των προϊόντων της ΦΑΓΕ, σε όλες τις αγορές που δραστηριοποιείται, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2022. Με αυτό τον τρόπο, η γαλακτοβιομηχανία συγκράτησε την αξία των πωλήσεών της στα επίπεδα των 138,1 εκατ. δολαρίων, καταγράφοντας αύξηση 2,8% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Το τίμημα για την άνοδο των τιμών ωστόσο, είναι ότι τα προϊόντα της έγιναν πιο απρόσιτα για τους καταναλωτές, οι οποίοι μείωσαν τις αγορές τους σε όγκο κατά 7,9%.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα που ανακοίνωσε η γαλακτοβιομηχανία, στην Ελλάδα οι πωλήσεις της σε αξία μειώθηκαν κατά 11,8%, στην Ιταλία κατά 10,3% και στο Ηνωμένο Βασίλειο κατά 15,2%. Αντιθέτως στις ΗΠΑ οι πωλήσεις της σε αξία αυξήθηκαν κατά 15%. Σε επίπεδο όγκου πωλήσεων στην Ιταλία, στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Ελλάδα και στις Ηνωμένες Πολιτείες υποχώρησαν κατά 14,2%, 18,8%, 16,9% και 1,5% αντίστοιχα.
Οι πωλήσεις σε αξία εκτός Ελλάδας αντιπροσωπεύουν πλέον το 87,2% των συνολικών πωλήσεων σε αξία για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, σε σύγκριση με 85,1% για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2021.
Το μικτό κέρδος της μειώθηκε κατά 22,8% στα 41,3 εκατ. δολάρια και ως ποσοστό των πωλήσεων στο 29,9%, έναντι 39,8% το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου του 2021. Ο κύριος λόγος αυτής της μείωσης ήταν η αύξηση των τιμών του γάλακτος που χρησιμοποιείται στις εγκαταστάσεις των ΗΠΑ κατά 47,5% και στις ελληνικές εγκαταστάσεις κατά 50,4%.
Τα λειτουργικά κέρδη υποχώρησαν στα 12,5 εκατ. δολ. σημειώνοντας μείωση 33,7%, τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 6,6 εκατ. δολάρια, από 10 εκατ. δολάρια και τα καθαρά κέρδη στα 5,4 εκατ. δολάρια από 12,3 εκατ. δολάρια που ήταν το πρώτο τρίμηνο του 2021.