Η Coca-Cola ανακοίνωσε υψηλότερα του αναμενόμενου έσοδα για το α΄ τρίμηνο του έτους. Η εταιρεία επέδειξε ισχυρή απόδοση κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, παρά το ασταθές περιβάλλον που έχει δημιουργήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία.
Η επικεντρωμένη εκτέλεση της στρατηγικής της και η συνεχής επαναλειτουργία οδήγησαν σε ευρεία ανάπτυξη, με οργανική ανάπτυξη 24,2% στο πρώτο τρίμηνο. Αύξηση 25,9% σημείωσαν τα οργανικά έσοδα πρώτου τριμήνου, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται Ρωσία και Ουκρανία. Ο όμιλος επέδειξε τη διαρκή ισχύ του στον τομέα των Αναδυόμενων Αγορών, παρά τις δύσκολες γεωπολιτικές συνθήκες
Αυξήθηκαν τα κέρδη των επιμέρους μετοχών, στις 240 μονάδες βάσης για τα ανθρακούχα και στις 190 μονάδες βάσης για τα μη αλκοολούχα ποτά (NARTD), ενώ διαπιστώθηκε και αύξηση οργανικού όγκου κατά 11,3%, η οποία επιμερίζεται ως εξής:
*Ανθρακούχα +10,0%, Αναψυκτικά με χαμηλή περιεκτικότητα ή καθόλου ζάχαρη +45,3%,
*Ανθρακούχα για ενήλικες +22,9%, και ενεργειακά ποτά +31,7%
*Αύξηση οργανικών εσόδων ανά περίπτωση κατά 11,6%
Η Αίγυπτος πρόσθεσε σχεδόν 12 ποσοστιαίες μονάδες στην αναφερόμενη αύξηση του όγκου και 7 ποσοστιαίες μονάδες στα αναφερόμενα καθαρά έσοδα από πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο. Ανώτερα των προσδοκιών τα αποτελέσματα από την εξαγορά της τοπικής εταιρείας.
Όπως αναφέρει η Coca Cola στην ανακοίνωσή της «συνεχίζουμε να παρέχουμε επείγουσα υποστήριξη και οικονομική ανακούφιση στους ανθρώπους μας και τις οικογένειές τους που έχουν πληγεί από τις συγκρούσεις και την ανθρώπινη τραγωδία στην Ουκρανία. Επιπλέον, μαζί με την The Coca-Cola Company, το The Coca-Cola Foundation και άλλους εμφιαλωτές, έχουμε δεσμεύσει 15 εκατομμύρια δολάρια για να στηρίξουμε τις προσπάθειες ανθρωπιστικής βοήθειας στην περιοχή».
Η εταιρεία είναι σε στενή ευθυγράμμιση με την The Coca-Cola Company για την εφαρμογή της απόφασης να αναστείλει τις δραστηριότητές της στη Ρωσία.
«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι από τις 8 Μαρτίου σταματήσαμε τις παραγγελίες για συμπυκνώματα στη Ρωσία και σταματήσαμε τις επενδύσεις στην αγορά», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Ο Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε: Είμαστε βαθιά θλιμμένοι από την ανείπωτη τραγωδία και τον συνεχιζόμενο ανθρώπινο πόνο στην Ουκρανία. Στεκόμαστε στο πλευρό των συναδέλφων μας και όλων όσων επηρεάζονται. Συνεχίζουμε να δίνουμε προτεραιότητα στην ασφάλεια των ανθρώπων μας και των οικογενειών τους και παρέχουμε πρακτική και οικονομική υποστήριξη, καθώς και δωρεές για ανθρωπιστική βοήθεια στην πληγείσα περιοχή.
Παράλληλα, οι άνθρωποι της Coca-Cola HBC συνέχισαν να εφαρμόζουν τη στρατηγική ανάπτυξης μας, παρέχοντας ισχυρή ανάπτυξη, η οποία ήταν καλά ισορροπημένη μεταξύ του όγκου και των εσόδων ανά κιβώτιο.
Το πληθωριστικό περιβάλλον έχει ενταθεί και αυτός είναι ο λόγος που χαίρομαι που βλέπω την αποτελεσματική χρήση των δυνατοτήτων διαχείρισης της ανάπτυξης εσόδων, συμπεριλαμβανομένης της τιμολόγησης, να είναι ορατή στην απόδοσή μας. Υπάρχουν πολλά άλλα σημαντικά σημεία του τριμήνου, όπως η υποδοχή της Αιγύπτου στον Όμιλο, οι συνεχιζόμενες ισχυρές επιδόσεις από τα Sparkling και τα ενεργειακά και, ειδικότερα, η πολύ ισχυρή απόδοση του μεριδίου αγοράς που συνέχισε να επιταχύνεται το 1ο τρίμηνο».