Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος συνεχίζει τις παραστάσεις του σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, αλλά και του εξωτερικού. Το Σάββατο (2/4) βρέθηκε στη Θεσσαλονίκη για την παράσταση «200+1 χρόνια δανεικά».
Είναι ένας καλλιτέχνης, ο οποίος από τα τέλη του 2021 είναι πάντοτε στην επικαιρότητα με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Όλα ξεκίνησαν σε παράστασή του όταν η Σάσα Σταμάτη αποφάσισε να ανέβει στη σκηνή, να διακόψει το σόου του στη μέση με τη βοήθεια μπράβων και να θίξει τα λεγόμενα του. Έπειτα ακολούθησαν οι αναφορές στα προφίλ του στο Twitter, όταν σχολίασε τη συναυλία Ρουβά για την Πρωτοχρονιά και την αδράνεια της εξουσίας στην διαχείριση της κακοκαιρίας όταν έκλεισε η Αττική Οδός και έμειναν εγκλωβισμένοι πολίτες.
Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος έγινε στόχος για μία ακόμη φορά όταν το όνομά του βρέθηκε στη λίστα των καλλιτεχνών που συμμετείχαν στην αντιπολεμική συναυλία την περασμένη Τρίτη (29/3). Όλα αυτά έρχονται να κουμπώσουν και να δείξουν πως ο ίδιος φαίνεται να ενοχλεί πολύ την εξουσία, με τον καυστικό τρόπο που σχολιάζει την επικαιρότητα και από το κανάλι του στο YouTube.
Στον οποιονδήποτε, είτε συμφωνεί, είτε διαφωνεί με τα λεγόμενα και τις απόψεις του, δεν μπορεί να του περάσει απαρατήρητο το γεγονός ότι όποτε δοθεί η ευκαιρία θα γίνει στόχος για την κριτική του.
Όσον αφορά τον τρόπο που παρουσιάζει τις παραστάσεις του, είναι περιγραφικός και καυστικός. Δίνει ζωντάνια στο κοινό που τον παρακολουθεί, ενώ είναι και πάντοτε διαδραστικός δίνοντας πάσες στον κόσμο, να πάρει κι εκείνος μέρος στην παράσταση μαζί του. Όταν πιάνεται με ένα θέμα, μέσω του χιούμορ, βγάζει πολλά γεγονότα από τη ζωή του μέσου Έλληνα στις μέρες μας.
Όταν ρωτήθηκε για την ελευθερία της έκφρασης, είπε πως «είναι σημαντικό να μην έχει φόβο και δεύτερες σκέψεις ο άνθρωπος, ο οποίος βρίσκεται πάνω στη σκηνή και να προσπαθεί να αποτυπώνει το περιεχόμενο της παράστασης με την αλήθεια, το χιούμορ και το συναίσθημα».
Η επόμενη ερώτηση του TheOpinion ήταν αναφορικά με το πώς αποφάσισε να γίνει ηθοποιός. Απάντησε, ότι πριν μπει στρατό δούλευε σαν οικοδόμος. Όταν μπήκε στον στρατό και ήρθε στη Θεσσαλονίκη, έμπλεξε με μία κοπέλα, η οποία τότε ήταν φοιτήτρια στο τμήμα Δασολογίας και στις άδειες και τις εξόδους του την έβρισκε. Εκείνη του είπε πως είναι καλλιτέχνης και πρέπει να ασχοληθεί με κάτι καλλιτεχνικό ενώ ο ίδιος της είπε: «μπα δε νομίζω». Η κοπέλα επέμεινε και εν τέλει, κατάφερε να τον πείσει και να ασχοληθεί με την τέχνη.
Ακολούθως ερωτήθηκε για το αν η σάτιρα πρέπει να ασχολείται με την εξουσία ή την πολιτική. Είπε πως αυτό είναι δεδομένο. «Η σάτιρα πρέπει να ασχολείται με την κοινωνία και τους ισχυρούς», σημείωσε, ενώ είπε, πως «παρόλο που η παράσταση, ασχολήθηκε με την ιστορία της ιδρύσεως του κράτους μας, δεν μιλήσαμε τόσο για τα κόμματα»
Στα προσεχή σχέδια του Χριστόφορου Ζαραλίκου είναι, όταν έρθουν οι εκλογές, να κάνει μία παράσταση που θα σχολιάζει τα κόμματα, ωστόσο αυτή η παράσταση είναι περιστασιακή, καθώς εκείνο το διάστημα οι εκλογές θα είναι στην επικαιρότητα ενώ τόνισε πως «στις παραστάσεις πρέπει το κείμενο να είναι πιο διαχρονικό».
Ο δημιουργός αποκάλυψε πως θέλει να κάνει από τη νέα σεζόν μία παράσταση, η οποία θα ασχοληθεί με τις θρησκείες. Περισσότερο όμως θα ασχοληθεί με την ορθοδοξία, επειδή «είναι πλειοψηφία στη χώρα μας». Και στόχος του θα είναι να θίξει τον φανατισμό.
Πηγή: TheOpinion