Ως φθηνή κουτοπονηριά αντιμετωπίστηκε σχεδόν απ’ όλα τα κόμματα της αντιπολίτευσης η προσπάθεια της Νίκης Κεραμέως, όχι μόνο συμπεριλάβει στη Βουλή ένα γενικά θετικό μέτρο, όπως η παροχή voucher 200 ευρώ στους εκπαιδευτικούς σε ένα πακέτο με άσχετα άλλα άρθρα, αλλά μετά να κατηγορήσει κιόλας τους πολιτικούς της αντιπάλους ότι σαμποτάρουν την παροχή αυτή.
Το ευτράπελο με την εξυπνακίστικη κίνηση της βαλλόμενης πανταχόθεν και για διάφορους λόγους υπουργού Παιδείας έγινε την Τετάρτη, όταν και παρουσιάστηκε η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση, η οποία προβλέπει ότι 160.000 εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, μόνιμοι και αναπληρωτές, δικαιούνται voucher 200 ευρώ για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού.
Τα κόμματα αντέδρασαν καθώς η κυρία Κεραμέως είχε συνδέσει την ψήφιση αυτού του μέτρου και με άλλες αμφιλεγόμενες ρυθμίσεις, επί των οποίων των κόμματα της αντιπολίτευσης είχαν διαφωνίες και δεδομένη θέση κατάψήφισή τους. Γι’ αυτό και τελικά ΣΥΡΙΖΑ, ΚΙΝΑΛ και ΜΕΡΑ25 καταψήφισαν το πακέτο των ρυθμίσεων, ενώ ΚΚΕ και Ελληνική Λύση προτίμησαν το ΠΑΡΩΝ, παρότι δεν υπήρξε κατ’ ανάγκην αρνητική διάθεση απέναντι στο μέτρο αυτό, τουναντίον.
Αντί να προβληματίσει όλο αυτό το σκηνικό την κυρία Κεραμέως, καθώς απομονώθηκε και αποδοκιμάστηκε απ’ όλους η τακτική της, έκανε ανάρτηση ισχυριζόμενη ότι τα κόμματα της αντιπολίτευσης… «επιμένουν σε μηδενισμό και στείρα άρνηση»
Δήλωση Ν. Φίλη: Πόση φτήνια πια, κα Κεραμέως;
Άλλη μια φορά η κυβέρνηση Κυριάκου Μητσοτάκη κατέφυγε στο γνωστό κόλπο να θέτει μαζί, στην ίδια τροπολογία, μια θετική ρύθμιση με τέσσερις – πέντε αρνητικές, ώστε στη συνέχεια να μπορεί να «ταΐζει» με ψέματα τον πάντα πρόθυμο μηχανισμό προπαγάνδας και διαστρέβλωσης.
Έτσι, αντί να φέρει ξεχωριστά τη ρύθμιση για τα voucher των 200€ στους εκπαιδευτικούς (ποσό φυσικά ανεπαρκές για αγορά εξοπλισμού τηλεκπαίδευσης), τη «φύτεψε» σε τροπολογία που ταυτόχρονα περιείχε ρυθμίσεις για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, την αξιολόγηση των ιδιωτικών εκπαιδευτικών, την ΕΘΑΑΕ κλπ. Το έκανε, γνωρίζοντας φυσικά την αρνητική στάση της αντιπολίτευσης για αυτές τις διατάξεις. Το έκανε, ώστε να μπορεί να συκοφαντήσει στη συνέχεια τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, που διαρκώς από τις αρχές του 2020 ζητάει για την τηλεκπαίδευση κάλυψη της δαπάνης των εκπαιδευτικών από το κράτος. Όπως παλιότερα συκοφαντούσε τον ΣΥΡΙΖΑ ότι δεν θέλει προσλήψεις εκπαιδευτικών, επειδή καταψηφίζει… τον προϋπολογισμό!
Κι όλα αυτά τα φτηνά ψέματα, από μια υπουργό που μόλις προχτές καταγγέλθηκε από τα ελληνικά hoaxes για την αποτυχημένη της προσπάθεια να μπλέξει το ΣΥΡΙΖΑ στη δική της, αποκλειστικά δική της, προσπάθεια εισαγωγής της σκοταδιστικής θεωρίας του «Αγέννητου παιδιού» στα σχολεία μας.
Λυπάμαι όταν βλέπω την υπουργό να συμπεριφέρεται σαν το τελευταίο τρολ των σόσιαλ μίντια. Δεν άξιζε αυτή η τύχη στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας.
Εντονη αντίδραση από το ΚΙΝΑΛ
Σε απάντηση των πρωτοφανώς ενεργειών της κυρίας Κεραμέως το ΚΙΝΑΛ εξέδωσε ενημερωτικό σημείωμα ράπισμα με το οποίο εξηγεί τη στάση του. Αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Δυστυχώς, η Κυβέρνηση της ΝΔ συνεχίζει την πάγια τακτική της εισαγωγης τροπολογιών-νομοσχεδίων με πολλά επιμέρους άρθρα. Παραβιάζει έτσι τις αρχές της καλής νομοθέτησης και παγιδεύει την αντιπολίτευση που δεν μπορεί να ψηφίσει ξεχωριστά κάθε άρθρο!
Με τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας προωθήθηκε ένα σύνολο ρυθμίσεων, μεταξύ των οποίων και το voucher 200€ στους εκπαιδευτικούς για αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού -ποσό που πάντως είναι πολύ μικρό και πολύ καθυστερημένο μετά από τόσους μήνες τηλεκπαίδευσης. Το μέτρο έχει ορθή στόχευση αλλά για να μην είναι προσχηματικό, οφείλει να αυξηθεί, ενώ πρέπει να συνοδεύεται κι από γενναία ενίσχυση των υποδομών του ψηφιακού σχολείου (υποδομές, Wi-Fi κλπ).
Η εμβληματική όμως διάταξη της τροπολογίας είναι το άρθρο 3 με το οποίο η Υπουργός διατηρεί την ελάχιστη βάση εισαγωγής και καταργεί τη συμπλήρωση του Διπλού Μηχανογραφικού για την εισαγωγή στο πανεπιστήμιο. Μια βαθιά αντιεκπαιδευτική, έως και αντισυνταγματική ρύθμιση, που δημιουργεί σοβαρά εκπαιδευτικά, κοινωνικά και ηθικά προβλήματα. Εισάγει την πρακτική της λοταρίας στην εισαγωγή των μαθητών στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Γιατί μπορεί να εισαχθεί σε ένα τμήμα ένας μαθητής με χαμηλότερη βαθμολογία από έναν άλλον που θα έχει υψηλότερη!
Βασική μας θέση για την εισαγωγή είναι η εφαρμογή του ΕΘΝΙΚΟΥ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ –όπως ισχύει γενικά στην Ευρώπη-, για να λήξει η διαρκής ενασχόληση με το Σύστημα Πρόσβασης, που όλο αλλάζει εδώ και μισό αιώνα!
Το Κίνημα Αλλαγής, σταθερό στις απόψεις του για το σχολείο του μέλλοντος, καταψήφισε την τροπολογία».
Μία κοινωνία όμηρος των «οπαδών» και αυτών που τους προστατεύουν
Αποτράπηκαν 20.000 θάνατοι λόγω των εμβολιασμών αποκαλύπτει νέα έρευνα Τσιόδρα – Λύτρα
Η αλήθεια για τη μείωση του ΕΝΦΙΑ – Οφέλη για τους μεγάλους ιδιοκτήτες