«Την ανάγκη η πολιτική συζήτηση να μείνει μακριά από την τοξικότητα και την ανούσια αντιπαράθεση», υπογράμμισε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Δημήτρης Μάντζος, μιλώντας στον ΣΚΑΙ 100,3.
Ο ίδιος ανέφερε ότι «εδώ και πολλές ημέρες βλέπουμε κορυφαίους υπουργούς, προφανώς σε διατεταγμένη υπηρεσία, να προσπαθούν να κάνουν ίσωμα όλη τη δημόσια συζήτηση» και σημείωσε ότι «είναι ένα πράγμα να συζητάς πολιτικά για την κατάσταση των σιδηροδρόμων και των υποδομών διαχρονικά και άλλο πράγμα να αναζητάς ευθύνες για συγκεκριμένες πράξεις ή παραλείψεις».
Σχολιάζοντας όσα ανακοίνωσε ο Γιώργος Γεραπετρίτης, ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ είπε: «είμαστε όλοι μαζί στη δημόσια συζήτηση για το κράτος και τις υποδομές μας, αλλά δεν θα είμαστε όλοι μαζί στην απόπειρα επίρριψης ευθυνών. Όσο κάποιοι θολώνουν το μήνυμα, δεν θα βρούμε ποτέ τον ένοχο και τον υπεύθυνο».
Παραλλήλως υποστήριξε πώς «ό,τι και να πει, ό,τι και να κάνει ο κάθε υπουργός, δεν μπορεί η κυβέρνηση να αποσείσει τις βαρύτατες ευθύνες της. Η ΝΔ και ο κ. Μητσοτάκης να αναλάβουν ατόφια και ακέραιη την ευθύνη της τετραετίας τους. Κυβερνούν 1.332 ημέρες, 44 μήνες και είναι υπεύθυνοι για τις παραλείψεις τους. Εμείς λέμε ναι στη συζήτηση, αλλά όχι στη σύγχυση, τον συμψηφισμό ή τον επιμερισμό ευθυνών. Τις ευθύνες θα τις αποδώσει και η Δικαιοσύνη αλλά και ο λαός όταν θα έρθει η ώρα της κάλπης».
Μένοντας στο θέμα πρόσθεσε: «Το θέμα είναι ότι οι ευθύνες για μια τραγωδία θα πρέπει να αναζητηθούν και στο παρόν. Έχουμε 3,5 χρόνια τώρα και άλλα 4,5 πριν μία σύμβαση για την τηλεματική, την τηλεδιοίκηση και τη φωτοσήμανση στο επίμαχο σημείο, η οποία έχει πάρει επτά παρατάσεις και ένα καπέλο 13 εκατ. ευρώ. Και σήμερα, εννέα χρόνια μετά, με 54 εκατ. ευρώ μετράμε 57 νεκρούς. Υπήρχαν στο ενδιάμεσο ασφαλιστικές δικλείδες; Όχι», τόνισε ο κ. Μάντζος. Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ απαρίθμησε τι άφησε το ΠΑΣΟΚ το 2011 στο σιδηρόδρομο: «Το οργανόγραμμα του ΟΣΕ μετρούσε 2.800 θέσεις πλήρως επανδρωμένες. Ποτέ δεν μετακινήθηκε κανένας από μονάδες ασφαλείας του ΟΣΕ. Ήταν η μόνη εταιρεία του Δημοσίου που μέσα στο πρώτο μνημόνιο έκανε συλλογική σύμβαση εργασίας με τους εργαζομένους της, ενώ το «κακό ΠΑΣΟΚ» είναι αυτό που ίδρυσε τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Το ΠΑΣΟΚ πήρε έναν καταχρεωμένο με 10,9 δισ. ευρώ χρέος ΟΣΕ και τον εξυγίανε. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα είχε πωληθεί με τίμημα 300 εκατ. και μετά ήρθε ο ΣΥΡΙΖΑ και την πούλησε 45 εκατ. αντί πινακίου φακής».
Ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ σχολίασε επίσης ότι «ψηφιακός μετασχηματισμός δεν σημαίνει ψηφιοποίηση της γραφειοκρατίας. Σημαίνει βασικές τεχνολογικές εφαρμογές ασφάλειας στις υποδομές μας. Να μπαίνουν τα παιδιά μας στα τρένα και να φτάνουν ζωντανά», επεσήμανε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής όταν ρωτήθηκε για τον ψηφιακό μετασχηματισμό που έχει προχωρήσει η κυβέρνηση.