Τέσσερις ημέρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη, που βύθισε όλη τη χώρα στο πένθος, η Hellenic Train εξέδωσε τελικά την πρώτη αναλυτική ανακοίνωσή της, χωρίς να ζητήσει «συγγνώμη» από τις οικογένειες των θυμάτων και τους επιζώντες ή να αναφερθεί στις ευθύνες που της αναλογούν.
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία αποφεύγει να δώσει συγκεκριμένο αριθμό των επιβατών που ήταν εντός της αμαξοστοιχίας, αναφέροντας απλώς ότι «ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις Αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο». Παραλλήλως διευκρινίζει ότι δεν υπήρχαν φιάλες υγραερίου στο τρένο.
Στην ανακοίνωσής η Hellenic Train δηλώνει επίσης ότι συνεργάζεται στενά με τους διασώστες, καθώς και με όλους τους φορείς, ήδη από τις πρώτες στιγμές του δυστυχήματος. Αναφέρει τέλος ότι προσφέρει με κάθε τρόπο τη στήριξή της στους συγγενείς των θυμάτων, καθώς και ότι είναι σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών και όλες τις αρμόδιες αρχές.
Η ανακοίνωση της Hellenic Train
Οι ημέρες που διανύουμε είναι ιδιαίτερα δύσκολες για όλη τη χώρα και για την εταιρεία μας, η οποία έχασε 9 εργαζόμενους στο δυστύχημα. Η Hellenic Train εκφράζει τα συλλυπητήριά της στους συγγενείς των θυμάτων στους οποίους προσφέρει με κάθε τρόπο την στήριξή της.
Η Hellenic Train, εταιρεία επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, συνεργάζεται στενά με τους διασώστες και τους φορείς ήδη από τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των δύο συρμών στα Τέμπη, στο ύψος του Ευαγγελισμού.
Το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν από την πρώτη στιγμή στον τόπο του δυστυχήματος και παρείχε υποστήριξη, σε συνεργασία με τις αρχές, την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και τις ομάδες διάσωσης, ενώ μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας υποστήριξε την κινητοποίηση των ψυχολόγων που θα βρίσκονταν στα νοσοκομεία.
Επιπλέον, η Hellenic Train παρείχε λεωφορεία για να διευκολύνει τη μεταφορά των επιβατών που κατάφεραν να αποβιβαστούν προκειμένου να μεταφερθούν στη Θεσσαλονίκη που ήταν ο τελικός προορισμός. Αμέσως μετά το συμβάν, τέθηκε σε πλήρη λειτουργία ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, με σκοπό να παρέχει πληροφορίες και να παραπέμπει στις αρμόδιες αρχές για πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα.
Η Hellenic Train διευκρινίζει ότι ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο. Στην περίπτωση των επιβατών που αγόρασαν εισιτήρια στα εκδοτήρια εισιτηρίων, το εισιτήριό τους, αν και αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη θέση, δεν ήταν ονομαστικό. Η εταιρεία ενημερώνει ότι ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων.
Στους υπεραστικούς συρμούς, όλα τα εισιτήρια αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες θέσεις και, ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως τρόπου αγοράς, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω του εκδοτηρίου ή στο τρένο, ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν μπορεί ποτέ να υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων.
Η Hellenic Train επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν φιάλες υγραερίου στο τρένο. Ο εξοπλισμός εξυπηρέτησης στο βαγόνι του εστιατορίου είναι ηλεκτρικός. Η εταιρεία συνεχίζει το έργο της, βοηθώντας και υποστηρίζοντας τα θύματα, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών και όλες τις αρμόδιες αρχές.
Απολογείται σήμερα ο σταθμάρχης της Λάρισας
Παλλαϊκό συλλαλητήριο στο Σύνταγμα για την τραγωδία στα Τέμπη
Αθώος για το κακούργημα ο Παπαγγελόπουλος – Δεν κατάφεραν να με εξοντώσουν η αντίδρασή του