Το εργοτάξιο όπου κατασκευάζεται το βόρειο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας, Ε65, το οποίο θα συνδέσει τα Τρίκαλα με τα Γρεβενά και στη συνέχεια βορειότερα με την Εγνατία Οδό, επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Εξέφρασε μάλιστα την πεποίθηση ότι στα τέλη του 2023 να εγκαινιάσει το πρώτο τμήμα του έργου από τα Τρίκαλα μέχρι την Καλαμπάκα.
Ο πρωθυπουργός χαρακτήρισε τον Ε65 ως «έναν δρόμο κομβικής σημασίας για τη Θεσσαλία, ειδικά για τη δυτική, καθώς θα συνδέσει επιτέλους τη Θεσσαλία με την Εγνατία οδό», υποστήριξε επίσης ότι «όπως είπε και ο υπουργός, ήταν ένα έργο πρακτικά ξεγραμμένο. Όταν ήρθαμε στα πράγματα είχε πολύ μεγάλες δυσκολίες, που αφορούσαν την ανάμειξη της Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν είχε και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση». Πρόσθεσε δε στη συνέχεια ότι η κυβέρνησή του «με πολύ μεγάλη επιμονή ξεμπλόκαρε τις σχετικές διαδικασίες σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Επιτροπής και εξασφάλισε και πλήρη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε επίσης ότι «σχεδόν 500 εκατομμύρια θα πέσουν στο έργο αυτό» για το οποίο είπε ότι «υλοποιείται με γρήγορους ρυθμούς και θα παραδοθεί εντός των χρονοδιαγραμμάτων, με το πρώτο τμήμα του, το τμήμα που συνδέει τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα, να είναι έτοιμο πριν το τέλος του χρόνου».
«Είχα πει πριν από τις εκλογές του 2019 ότι θα μετατρέψουμε τη χώρα σε ένα μεγάλο εργοτάξιο, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην περιφέρεια. Νομίζω ότι όλοι διαπιστώνουν ότι αυτό γίνεται πράξη» υποστήριξε ο πρωθυπουργός, αναφέροντας στη συνέχεια ότι μιλάει με «χειροπιαστά, έργα τα οποία υλοποιούνται και βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής όλων των πολιτών, που σπάνε την απομόνωση της περιφέρειας και κλείνουν ουσιαστικά εκκρεμότητες οι οποίες έρχονται από το παρελθόν».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τόνισε ότι η επόμενη δεκαετία θα είναι η δεκαετία των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων, καθώς, όπως είπε, με τον Ε65, τον Πάτρα – Πύργος, με την παράκαμψη της Αμβρακίας και με τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης ολοκληρώνεται η οδική διασύνδεση της χώρας. Πρόσθεσε επίσης ότι τα σιδηροδρομικά έργα είναι ένας τομέας στον οποίο η χώρα έχει μείνει πίσω και ότι υπήρξαν «πάρα πολύ μεγάλες αστοχίες στον τρόπο με τον οποίον τα έργα αυτά σχεδιάστηκαν και δημοπρατήθηκαν» για να υποστηρίξει στη συνέχεια ότι η κυβέρνησή του κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια για «να συμμαζέψει το σιδηροδρομικό έργο».
Χαρακτηρίζοντας τον σιδηρόδρομο ως «το πιο φιλικό μέσο προς το περιβάλλον» εξήρε την οικονομική και αναπτυξιακή σημασία του. Έκανε μάλιστα ειδική αναφορά στη σημασία του σιδηροδρόμου για την Δυτική Μακεδονία, η οποία αντιμετωπίζει τις μεγάλες δυσκολίες της απολιγνιτοποίησης και προανήγγειλε την σύνδεσή της με τον κορμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας. «Γι’ αυτό και η μελέτη αυτή έχει ξεχωριστή σημασία» είπε.
ΟΠΕΚΑ: Πρόβλημα με τα αναπηρικά επιδόματα – Γιατί καταβλήθηκαν μειωμένα
Για τραμπισμό αλά γκρέκα κατηγορεί τον Τσίπρα ο Οικονόμου – Τι του απάντησε η Τσαπανίδου