Διατηρεί τα μεγέθη της, αλλά και τα ηνία της αγοράς αλλαντικών η Υφαντής, και σε ετήσια βάση παραμένει μεριδιακά πρώτος, έναντι του ανταγωνισμού, με εξαιρέσεις κατά περιόδους στις οποίες τρέχουν προωθητικές κινήσεις στην αγορά από τη Νίκας, οπότε αυτό μεταβάλει τις ποσότητες που πωλούνται, μεταβάλλοντας ενίοτε την μεριδιακή κορυφή της αγοράς αλλαντικών. Την ίδια ώρα, η εταιρεία επεκτείνει τις δραστηριότητές της στον τουριστικό κλάδο.
Στη διάρκεια του 2020, σε ενοποιημένη βάση, κατέγραψε πωλήσεις 159,03 εκατομμυρίων ευρώ, έναντι 159,55 εκατομμυρίων ευρώ που ήταν οι επιδόσεις του το 2019. Μάλιστα η επιχείρηση πούλησε 137,6 εκατ. ευρώ σε προϊόντα στην ελληνική αγορά, έναντι 137,49 εκατ. ευρώ το 2019. Σε επίπεδο καθαρών κερδών ο όμιλος Υφαντής έγραψε κέρδη 10,63 εκατ. ευρώ, τα οποία ήταν ενισχυμένα κατά 300% σε σύγκριση με τις αντίστοιχες επιδόσεις του 2019, όταν τα καθαρά του κέρδη ήταν 2,7 εκατ. ευρώ.
Την ίδια ώρα, η οικογένεια Υφαντή προχωρά στην επέκταση της δυναμικότητας του 4άστερου ξενοδοχείου της Fresh Hotel που βρίσκεται στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας. Η επένδυση συνολικού επιλέξιμου και ενισχυόμενου κόστους 2,31 εκατ. ευρώ, της εταιρείας Αθηναϊκές Διακοπές -η εταιρεία ιδρύθηκε το 1972 και η κύρια δραστηριότητα της είναι οι υπηρεσίες ξενοδοχείου με εστιατόριο-, που εντάχθηκε στον Αναπτυξιακό Νόμο, προβλέπει την επέκταση της μονάδας με τη συνολική δυναμικότητα να ανέρχεται σε 150 δωμάτια, 257 κλινών. Αυτό θα γίνει μέσω της λειτουργικής ενοποίησης του ξενοδοχείου Fresh με το όμορο διατηρητέο κτίριο Πίνδαρος, το οποίο θα αποκατασταθεί και θα επεκταθεί καθ’ ύψος.
Η πανδημία επηρέασε αρνητικά τις ξενοδοχειακές business της οικογένειας Υφαντή. Το ξενοδοχείo FRESH στην Αθήνα λειτούργησε μέχρι και 22-3-2020, διέκοψε από 23-3-2020 έως 14-7-2020 και λειτούργησε ξανά από 15-7-2020 έως 10-11-2020, οπότε και διέκοψε μέχρι την 13-5-2021. Στην Σάμο τα δυο εποχικά ξενοδοχεία δεν λειτούργησαν καθόλου για το 2020.