Η Heineken, η δεύτερη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο, δημοσιοποίησε τις πωλήσεις για το α’ τρίμηνο οι οποίες ήταν ανώτερες των προδοκιών, καθώς οι πελάτες επέστρεφαν σε παμπ, μπαρ και εστιατόρια σε όλη την Ευρώπη, παρά το γεγονός ότι έπρεπε να πληρώσουν περισσότερα για τις μπίρες τους.
Οι όγκοι μπύρας αυξήθηκαν κατά 5,2% σε βιολογική βάση, καλύτερα από τον μέσο όρο εκτιμήσεων των αναλυτών κατά 4,6%. Τα έσοδα αυξήθηκαν κατά περισσότερο από το ένα τρίτο, κυρίως λόγω των αυξήσεων των τιμών. Η μετοχή σημείωσε άνοδο έως και 5% στις αρχές της διαπραγμάτευσης.
Η Heineken επανέλαβε τις προοπτικές της για μέτρια ανάπτυξη φέτος, καθώς η ανάκαμψη της ζήτησης επισκιάζεται από τον πόλεμο της Ρωσίας στην Ουκρανία και το αυξανόμενο κόστος της εφοδιαστικής αλυσίδας. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Ντολφ φαν ντερ Μπρινκ προειδοποίησε για οικονομική αβεβαιότητα και «πρόσθετους πληθωριστικούς αντίθετους ανέμους» τους επόμενους μήνες και ανέφερε ότι η εταιρεία ενδέχεται να αυξήσει περαιτέρω τις τιμές.
«Αναμένουμε ότι οι αυξανόμενες πληθωριστικές πιέσεις θα επηρεάσουν το διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών και έναν επακόλουθο κίνδυνο για την κατανάλωση μπύρας αργότερα μέσα στο έτος», δήλωσε η εταιρεία.
Η ολλανδική ζυθοποιία ανέφερε καθαρά κέρδη 417 εκατομμυρίων ευρώ (451 εκατομμύρια δολάρια) για το τρίμηνο, από 168 εκατομμύρια ευρώ ένα χρόνο νωρίτερα.
Η Heineken είχε δηλώσει προηγουμένως ότι αναμένει απομείωση 400 εκατομμυρίων ευρώ λόγω της αποχώρησής της από τη Ρωσία εν μέσω του πολέμου στην Ουκρανία. Η Carlsberg, η μεγαλύτερη ζυθοποιία στην αγορά των 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων της Ρωσίας, έχει επίσης δεσμευτεί να αποχωρήσει από τη χώρα.