Παρά τη ρητορική περί βελτίωσης του κλίματος μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας, οι τουρκικές βλέψεις στο Αιγαίο εκφράστηκαν στο πεδίο της λεγόμενης ήπιας διπλωματίας με την ένταση της διαφημιστικής καμπάνιας του τουρκικού οργανισμού τουρισμού που πουλάει… Turkaegean.
Η καμπάνια προβάλει τα θέλγητρα των τουρκικών ακτών του Αιγαίου, με μπόλικο ελληνικό χρώμα και ελληνικές αρχαιότητες, βέβαια, αλλά το ζήτημα είναι ότι το σλόγκαν της καμπάνιας με την στρέβλωση του ονόματος του Αιγαίου Πελάγους απηχεί το δόγμα της «γαλάζιας πατρίδας» και τις βλέψεις της γείτονος.
Προβληματίζει μάλιστα το γεγονός ότι η συγκεκριμένη καμπάνια προβλήθηκε με ένταση σε ευρωπαϊκές χώρες όπως το Ηνωμένο Βασίλειο ακριβώς τις μέρες της επίσκεψης του Έλληνας πρωθυπουργού στην Κωνσταντινούπολη, στη διάρκεια της οποίας υποτίθεται ότι διαπιστώθηκε «συναντίληψη για να πέσουν οι τόνοι μεταξύ των δύο πλευρών».
Ειδήσεις σήμερα:
Τουρκία: «Εγγυητής» με διαπίστευση «Αττίλα» – Παιχνίδι με τα κοιτάσματα στην Ανατολική Μεσόγειο
Τα ελληνικά αποθέματα αερίου και η ολική επαναφορά των υδρογονανθράκων που προανήγγειλε ο Μητσοτάκης
Το ισραηλινό αέριο, η ενεργειακή διπλωματία και το γεύμα της Κωνσταντινούπολης