Καυστική κριτική στην κυβέρνηση για την καθυστερημένη και ελλειπή διαχείριση της κακοκαιρίας Ελπίδα εξαπέλυσε το πρωί της Τετάρτης μιλώντας στην ΕΡΤ, ο πρόεδρος του ΟΑΣΠ και καθηγητής Δυναμικής Τεκτονικής, Εφαρμοσμένης Γεωλογίας & Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών, Ευθύμιος Λέκκας.
Όσα δραματικά εξελίχθηκαν δεν έχουν να κάνουν με την κλιματική κρίση αλλά στον κακό και ανεπαρκή σχεδιασμό του κρατικού μηχανισμού είπε ο κύριος Λέκκας για να προσθέσει: «Το φαινόμενο οριακά μπορεί να αποτελέσει ένα τμήμα της διαδικασίας της κλιματικής κρίσης. Είναι ένα φαινόμενο το οποίο έχουμε βιώσει πολλές φορές στο παρελθόν και δεν ξέρουμε αν ακόμα την αλυσίδα των γεγονότων που καταλήγει στην κλιματική κρίση. Εκείνο που έχει όμως σημασία δεν είναι εάν εντάσσεται στην κλιματική κρίση: Είναι θέμα καθαρά επιχειρησιακό. Όλα αυτά που βιώνουμε δεν οφείλονται στην κλιματική κρίση αλλά στον επιχειρησιακό σχεδιασμό. Έναν σχεδιασμό που πρέπει να κάνουμε άλματα μπροστά.».
«Χρειάζεται διασύνδεση των επιχειρησιακών φορέων με τον επιστημονικό κόσμο και ασκήσεις ουσίας και όχι επίδειξης» συμπλήρωσε και επέμεινε κάνοντας λόγο « για έλλειψη εκπαίδευσης αλλά και άγνοια του κρατικού μηχανισμού για τα νέα δεδομένα και τους κινδύνους που υπάρχουν διαθέσιμα στην επιστημονική κοινότητα αλλά δεν αξιοποιούνται. .
Μίλησε για παντελή έλλειψη οργάνωσης και συντονισμού των αρμόδιων υπηρεσιών καθώς και για ανεπάρκεια ως προς την ενημέρωση των πολιτών: «Δεν υπήρχε ούτε ένα μηχάνημα για τρεις ολόκληρες ώρες. Δεν υπήρχε καμία ενημέρωση ούτε από τους ανθρώπους στα διόδια, ούτε από τους φωτεινούς σηματοδότες που έχει ο δρόμος. Η Αττική Οδός από δρόμος διαφυγής μετατράπηκε σε δρόμος εγκλωβισμού. Μέχρι τις 5 έμπαινε κόσμος στην Αττική Οδό» τόνισε , λέγοντας μάλιστα ότι και εκείνος ήταν θύμα αυτης της κατάστασης , αφού εμεινε για 5 ώρες εγκλωβισμένος.
«Από τη πρώτη στιγμή που διαπιστώθηκε το πρόβλημα θα έπρεπε να διακοπεί η κυκλοφορία» , κατέληξε
Διαβάστε επίσης:
Αττική Οδός: Το πολιτικό και επιχειρηματικό παρασκήνιο πίσω από το κυβερνητικό blame game
Δικαιοσύνη: Απόφαση – πιλότος για τις προσφυγές κατά της Αττικής Οδού