«Σήμερα είναι πράγματι μία σπουδαία μέρα για τη Στερεά Ελλάδα, για τη Θεσσαλία, για τη Δυτική Μακεδονία, για την Ήπειρο καθώς παραδίδουμε στην κυκλοφορία το τμήμα ενός πολύ σημαντικού δρόμου», ανέφερε ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στην εκδήλωση για την παράδοση του τμήματος Λαμία-Καλαμπάκα του αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65. Επεσήμανε ότι πλέον θα απαιτούνται δυόμισι ώρες για να πάει κανείς από την Αθήνα στην Καρδίτσα, τρεις για να πάει στα Τρίκαλα και ότι ο νέος δρόμος θα προσφέρει μια μεγάλη διευκόλυνση για περιοχές που έχουν σκληρά δοκιμαστεί.
«Ένας δρόμος τεράστιας αναπτυξιακής σημασίας, ένα έργο που πέρασε από σαράντα κύματα, δοκιμάστηκε μέσα στην οικονομική κρίση, το νότιο τμήμα αντιμετώπιζε πολύ σημαντικά προβλήματα ενώ το βόρειο βρισκόταν σε χρηματοδοτικό κενό», είπε ο πρωθυπουργός. Πρόσθεσε ότι καταλυτική ήταν η επιμονή της κυβέρνησης και μια σκληρή διαπραγμάτευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή προκειμένου να εξασφαλιστεί η ολοκλήρωση και του βόρειου τμήματος που επίκειται.
«Να προσθέσω στη σημαντική αναπτυξιακή διάσταση του έργου και ζητήματα που έχουν να κάνουν με την οδική ασφάλεια», είπε επίσης ο πρωθυπουργός.
«Θα ήθελα να επαναλάβω ότι τα έργα αυτά, αυτό και πολλά άλλα, δεν θα είχαν ποτέ πραγματοποιηθεί χωρίς τη χρηματοδοτική υποστήριξη της ΕΕ. Η ΝΔ είναι η παράταξη που έβαλε την Ελλάδα στην Ευρώπη, κράτησε την Ελλάδα στην Ευρώπη και αγωνίζεται ώστε η Ελλάδα να γίνει Ευρώπη σε όλα τα επίπεδα, διεκδικώντας χρηματοδοτικούς πόρους και μεταφράζοντας αυτή τη σχέση μας με την ευρωπαϊκή οικογένεια σε απτά έργα προς όφελος κάθε Ελληνίδα και κάθε Έλληνα», τόνισε στη συνέχεια.
Πρόσθεσε πως στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι δύο τα χρηματοδοτικά εργαλεία, το ΕΣΠΑ και το Ταμείο Ανάκαμψης και αναφέρθηκε στη σημασία του Ταμείου και τη συμβολή της Ελλάδας στη δημιουργία του. Υπογράμμισε ακριβώς ότι το βόρειο τμήμα θα ολοκληρωθεί με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης.
Θέλησε τέλος να τονίσει ότι «το 2019 είχαμε δεσμευτεί όταν οι Έλληνες πολίτες μας εμπιστεύτηκαν για πρώτη φορά να μετατρέψουμε την Ελλάδα σε ένα απέραντο εργοτάξιο. Σήμερα τα εργοτάξια πια δίνουν σταδιακά τη θέση τους σε έτοιμα έργα προς όφελος όλων των τοπικών κοινωνιών αλλά φυσικά ο σχεδιασμός και η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων είναι μία διαρκής διαδικασία η οποία συνεχίζεται με αμείωτη ένταση. Κλείνουμε σιγά-σιγά τις εκκρεμότητές μας με το παρελθόν ως προς την ολοκλήρωση μεγάλων αυτοκινητοδρόμων εθνικής εμβέλειας. Ο δρόμος Πάτρας – Πύργου βαίνει κι αυτός προς ολοκλήρωση και η μεγάλη εκκρεμότητα του βόρειου οδικού άξονα της Κρήτης έχει πια δρομολογηθεί».
Και συμπλήρωσε: «Ταυτόχρονα και άλλα έργα περιφερειακής σημασίας δρομολογούνται: η σύνδεση της Λαμίας με το Καρπενήσι, το κομμάτι του βόρειου άξονα της Εύβοιας ώστε η βόρεια Εύβοια να γίνει προσβάσιμη με έναν σύγχρονο και ασφαλή δρόμο, ο δρόμος Γιάννενα-Κακαβιά,… ».
Τόνισε ότι όλες αυτές είναι εκκρεμότητες από το παρελθόν που δρομολογούνται από αυτή την κυβέρνηση με προσεκτικό σχεδιασμό με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση και ξεπερνώντας πάντα τα εμπόδια τα οποία αναπόφευκτα προκύπτουν σε τόσο δύσκολα και σύνθετα τεχνικά έργα.
Κλείνοντας ευχαρίστησε όλες και όλους που έβαλαν ένα λιθαράκι για να βρεθούμε, όπως είπε σε αυτή την ευχάριστη σημερινή στιγμή, όλες τις ηγεσίες του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, τις υπηρεσίες του υπουργείου και την κατασκευάστρια εταιρεία που παραδίδει το νότιο τμήμα κι ένα μεγάλο κομμάτι του βόρειου τμήματος πριν από τη συμβατική ημερομηνία παράδοσης.
«Ανυπομονώ να διατρέξω, όπως είμαι σίγουρος όλες και όλοι, για πρώτη φορά αυτόν το δρόμο, να αιφνιδιαστούμε ευχάριστα από την ταχύτητα με την οποία θα φθάνουμε στον προορισμό μας αλλά και από το πόσο εντυπωσιακά είναι αυτά τα μεγάλα έργα υποδομής». Τόνισε ότι σε λίγο καιρό ο δρόμος αυτός θα έχει γίνει συνήθεια, θα έχουμε ξεχάσει τις στροφές του Δομοκού και θα τον θεωρούμε δεδομένο «αλλά πρέπει απλά να θυμόμαστε ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο και για όλα αυτά τα έργα που σήμερα τα εκτιμούμε και σε λίγο θα έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας χρειάστηκαν πολλή προσπάθεια και πολλή δουλειά για να τα φέρουμε τελικά προς ολοκλήρωση».