Η συντριπτική νίκη της Νέας Δημοκρατίας δεν μετρήθηκε επίσημα από καμία εταιρεία δημοσκοπήσεων. Η αποτυχία των δημοσκόπων ήταν προς την αντίθετη διεύθυνση από εκείνη που συζητείτο βέβαια, αλλά δεν παύει να είναι μια εντυπωσιακή αστοχία. Ο ένας μετά τον άλλον οι εκπρόσωποι των δημοσκοπικών εταιρειών αποδίδουν την αδυναμία πρόγνωσης – την οποία ισχυρίζονται πως είχαν καταγράψει – στην πίεση του ΣΥΡΙΖΑ και στο εξαιρετικά μη-αναμενόμενο της ψαλίδας
Ο Δημήτρης Μαύρος της MRB: «Η αλήθεια είναι ότι όταν υφίστασαι μια πίεση από το 2015 μέχρι σήμερα σε ηθικό, μεθοδολογικό, επιστημονικό, επικοινωνιακό επίπεδο από συγκεκριμένο χώρο, εκεί αρχίζεις και έχεις και κάποιες ενδείξεις ότι υποεκτιμάς ένα συγκεκριμένο κόμμα»
Ο Θωμάς Γεράκης της Marc:
«…Το πρόβλημα, όμως, είναι ότι εδώ και 5 χρόνια οι δημοσκοπήσεις είναι σάκος του μποξ. Και τις 20 μονάδες τις είχαμε δει μέσα στην 4ετία, θυμάστε, στη μισή θητεία της κυβέρνησης.
Έπεφτε λοιπόν το μισό πολιτικό σύστημα πάνω στις δημοσκοπήσεις και μας λοιδορούσαν, μας απειλούσαν με εισαγγελείς και μας έλεγαν ότι είμαστε μέρος του συστήματος που τα κάνουμε όλα για να κρύψουμε την υπεροχή του ΣΥΡΙΖΑ και να βγάλουμε πλαστά στοιχεία»
Ο Στράτος Φαναράς Metron Analysis: «Αναλαμβάνουμε την ευθύνη που χάσαμε τον ΣΥΡΙΖΑ. Η ”Metron Analysis” έχει απειληθεί από σωρεία στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, αλλά και διαφόρων άλλων διάσπαρτων, ότι σήμερα εδώ θα είχαν εγκατασταθεί εισαγγελείς»
Ζαχαρίας Ζούπης, Opinion Poll: Ο ΣΥΡΙΖΑ δεν άφησε στιγμή και ευκαιρία να μην επιτίθεται στις δημοσκοπικές εταιρείες, να μη τις παρουσιάζει ως πουλημένες, να επικαλείται ανοησίες περί χρησιμοποίησης ακόμα και predator με αποτέλεσμα να « φοβούνται οι ψηφοφόροι του», συχνά δε κάποιες από τις δημοσκοπικές εταιρείες προπηλακίστηκαν σε πρωτοσέλιδα φιλικών εντύπων
Μια ανάλυση για την αστοχία των δημοσκοπικών εταιρειών έδωσε σε συνέντευξή του και ο Άγγελος Σερειάτος της Pro Rata:
Η ανάλυση πάντως των ερευνητικών ευρημάτων της χθεσινής βραδιάς, προσφέρεται για πολλές και σοβαρές ασκήσεις πολιτικής ανάλυσης από κάθε άποψη