Εντελώς διαφορετικά μηνύματα έλαβαν τα επιτελεία του Κυριάκου Μητσοτάκη και του Αλέξη Τσίπρα από τις πρόσφατες τηλεοπτικές συνεντεύξεις των δύο πολιτικών αρχηγών. Μηνύματα που δεν αφορούν βέβαια το πολιτικό περιεχόμενο των συνεντεύξεων του πρωθυπουργού και του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης, δείχνουν ωστόσο το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης για τον πολιτικό λόγο τους.
Εάν λοιπόν θα μπορούσε η τηλεθέαση των δύο συνεντεύξεων να δώσει πολιτικό στίγμα, τότε, με βάση αυτήν, η ζυγαριά γέρνει προς τον Αλέξη Τσίπρα, αφού σύμφωνα με τις μετρήσεις η συνέντευξή του την περασμένη εβδομάδα, στο Mega, είχε καταγράψει ρεκόρ τηλεθέασης για πολιτικό αρχηγό. Αντιθέτως τα ποσοστά τηλεθέασης της συνέντευξης του Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκπομπή Πρωταγωνιστές, με τον Σταύρο Θεοδωράκη, κινήθηκαν χαμηλότερα.
Η τηλεθέαση της συνέντευξης του Κυριάκου Μητσοτάκη στην εκπομπή Πρωταγωνιστές, με τον Σταύρο Θεοδωράκη, κυμάνθηκε από 8,1% έως 10,6% σε τέταρτα και ουσιαστικά «γκρέμισε» την τηλεθέαση του Alpha από το 23,3% στο 9,7%, γεγονός που μάλλον δεν έφερε χαμόγελα ούτε στο Μαξίμου ούτε στο κανάλι.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η συνέντευξη του πρωθυπουργού πήρε lead in από τη σειρά “Σασμός” 23,3% τηλεθέαση και βρέθηκε στο 9,7% σε ό,τι αφορά το δυναμικό κοινό. Αναλυτικά η τηλεθέαση της συνέντευξης ανά τέταρτα ήταν 9,7%, 10,2%, 8,1%, 10,0%, 10,6% και 9,7%.
Η εικόνα αυτή είναι εντελώς διαφορετική με την τηλεθέαση που είχε καταγράψει η τηλεοπτική συνέντευξη Τσίπρα στο Mega, η οποία ήταν κατά μέσο όρο στο 15,5%. Μάλιστα, σε κάποια λεπτά, η τηλεθέαση της συνέντευξης Τσίπρα είχε φτάσει ακόμα και στο 17%, νούμερο το οποίο αποτελεί ρεκόρ για συνέντευξη πολιτικού αρχηγού. Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί και το γεγονός ότι η συνέντευξη Τσίπρα στο Mega είχε απέναντί της τους Ράδιο Αρβύλα, οι οποίοι καταγράφουν υψηλότατα ποσοστά τηλεθέασης στο δυναμικό κοινό. Δεν τους ξεπέρασε βέβαια, ωστόσο, την συνέντευξη του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης την είχαν παρακολουθήσει online από το κανάλι του Αλέξη Τσίπρα στο YouTube, 113.000 χρήστες, και άλλοι 100.000 χρήστες μέσω της σελίδα του στο Facebook.