Δεν έχουν τέλος οι καταγγελίες που έρχονται στο φως της δημοσιότητας μετά το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη που στέρησε τη ζωή σε 57 ανθρώπους. Πιο πρόσφατη αυτή μίας παρολίγο επιβάτιδας της μοιραίας αμαξοστοιχίας για την Hellenic Train.
Η καταγγέλλουσα μίλησε στο ΟΡΕΝ και ανέφερε ότι η μητέρα της είχε κλείσει εισιτήριο για να ταξιδέψει από Αθήνα για Θεσσαλονίκη λίγες μέρες πριν το δυστύχημα. Όταν κάλεσε την Hellenic Train για να ζητήσει πίσω τα χρήματά της, η εταιρεία την ενημέρωσε ότι έχει ξεκινήσει τα δρομολόγια με λεωφορεία.
Η εταιρεία τους απάντησε πως επειδή έχουν αγοράσει οικονομικό εισιτήριο για να επιβιβαστούν στο λεωφορείο θα πρέπει να ακυρώσουν αυτό το εισιτήριο και να βγάλουν καινούργιο, πληρώνοντας περίπου 20 ευρώ επιπλέον.
Όπως επισημαίνει η καταγγέλλουσα, στα λεωφορεία της ανέφεραν ότι έπρεπε να κάνει ηλεκτρονική κράτηση και να πληρώσει 37 ευρώ, καθώς, επειδή είχαν εκδώσει το εισιτήριο με voucher, δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων από το εισιτήριο του τρένου.
Η γυναίκα εξέφρασε τη δυσαρέσκεια και τα παράπονά της για την ταλαιπωρία που βίωνε η μητέρα της και εκπρόσωπος της εταιρείας της παρότρυνε να βρει τη φόρμα για τις καταγγελίες στο διαδίκτυο και να σκανάρει τα εισιτήρια, προκειμένου να αξιολογήσει το αίτημά της η εταιρεία. Σημειώνεται, μάλιστα, ότι ένας υπάλληλος της εταιρείας της είπε ότι «Θα μπορούσα να το είχα ακυρώσει και να μην σας ενημερώσω. Σας το λέω κιόλας ότι δεν θα μπουν τα λεφτά».
Πηγή: ethnos.gr
Σε εξέλιξη η συνεδρίαση της Πολιτικής Γραμματείας του ΣΥΡΙΖΑ – Στο επίκεντρο και το θέμα Πολάκη