Από το 2020 θα έπρεπε να έχει εφαρμοστεί στο σημείο της τραγωδίας το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS). Σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό της Κομισιόν [Εκτελεστικός κανονισμός (Ε.Ε.) 2017/6], το σύστημα αυτό -στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και το πολυσυζητημένο Ευρωπαϊκό Σύστημα Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ETCS)- θα έπρεπε να έχει αναπτυχθεί στη σιδηροδρομική γραμμή Δομοκός-Θεσσαλονίκη εδώ και τρία χρόνια!
Αυτό προκύπτει, όπως αναφέρει σε άρθρο της η ανταποκρίτρια της Εφημερίδας των Συντακτών στις Βρυξέλλες, Μαρία Ψαρά, από τον χάρτη που συνοδεύει τον σχετικό εκτελεστικό κανονισμό της Ε.Ε., ο οποίος ορίζει με λεπτομέρεια τον χρονικό ορίζοντα εφαρμογής του συστήματος για όλα τα τμήματα των σιδηροδρομικών γραμμών της Ευρώπης που θεωρούνται στρατηγικής σημασίας. Ως λογικό και αναμενόμενο η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι κομμάτι αυτής της κρίσιμης γραμμής και το συγκεκριμένο κομμάτι μεταξύ Θεσσαλονίκης και Δομοκού είχε χρονοδιάγραμμα ώς το 2020.
Πηγή: Efsyn
Τέσσερα ερωτήματα του ΣΥΡΙΖΑ προς τον Μητσοτάκη για την τραγωδία στα Τέμπη
Μπάμπης Παπαδημητρίου προς Μητσοτάκη: Κλείσε τον ΟΣΕ να τελειώνουμε
Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…
Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…
Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…
Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…
Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…