Από το 2020 θα έπρεπε να έχει εφαρμοστεί στο σημείο της τραγωδίας το Ευρωπαϊκό Σύστημα Διαχείρισης της Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ERTMS). Σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κανονισμό της Κομισιόν [Εκτελεστικός κανονισμός (Ε.Ε.) 2017/6], το σύστημα αυτό -στο οποίο συμπεριλαμβάνεται και το πολυσυζητημένο Ευρωπαϊκό Σύστημα Σιδηροδρομικής Κυκλοφορίας (ETCS)- θα έπρεπε να έχει αναπτυχθεί στη σιδηροδρομική γραμμή Δομοκός-Θεσσαλονίκη εδώ και τρία χρόνια!
Αυτό προκύπτει, όπως αναφέρει σε άρθρο της η ανταποκρίτρια της Εφημερίδας των Συντακτών στις Βρυξέλλες, Μαρία Ψαρά, από τον χάρτη που συνοδεύει τον σχετικό εκτελεστικό κανονισμό της Ε.Ε., ο οποίος ορίζει με λεπτομέρεια τον χρονικό ορίζοντα εφαρμογής του συστήματος για όλα τα τμήματα των σιδηροδρομικών γραμμών της Ευρώπης που θεωρούνται στρατηγικής σημασίας. Ως λογικό και αναμενόμενο η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη είναι κομμάτι αυτής της κρίσιμης γραμμής και το συγκεκριμένο κομμάτι μεταξύ Θεσσαλονίκης και Δομοκού είχε χρονοδιάγραμμα ώς το 2020.
Πηγή: Efsyn
Τέσσερα ερωτήματα του ΣΥΡΙΖΑ προς τον Μητσοτάκη για την τραγωδία στα Τέμπη
Μπάμπης Παπαδημητρίου προς Μητσοτάκη: Κλείσε τον ΟΣΕ να τελειώνουμε