Το σποτάκι με το οποίο ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ προαναγγέλλει την καμπάνια «Χάου του» («how to», «ελληνιστί πώς να…») για το 2023 (και πώς αυτό θα γίνει μια «καλύτερη χρονιά»), ανέβασε στα social media ο Αλέξης Τσίπρας. Πρόκειται για το teaser μιας σειράς από βίντεο που θα ακολουθήσουν τις επόμενες ημέρες και θα απευθύνονται στις νεότερες ηλικίες.
https://www.facebook.com/watch/?v=498084385727348
Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια άλλων ενεργειών του Αλέξη Τσίπρα, οι οποίες δείχνουν ότι ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ έχει θέσει σε εφαρμογή συγκεκριμένη στρατηγική στην πορεία προς τις εκλογές. Οι κινήσεις αυτές δείχνουν επίσης ότι ο αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης έχει επιλέξει ξεκάθαρα να απευθυνθεί σε δύο μεγάλες κατηγορίες του εκλογικού σώματος: τις γυναίκες και τους νέους.
Η ανακοίνωση μάλιστα ότι η δημοσιογράφος Πόπη Τσαπανίδου αναλαμβάνει τα καθήκοντα της εκπροσώπου Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι απλώς μία κίνηση που εντάσσεται σε αυτό το πλαίσιο δράσης. Η ανακοίνωση για την νέα εκπρόσωπο Τύπου ήρθε άλλωστε να επισφραγίσει την στρατηγική που ήταν ήδη σε εξέλιξη με την ένταξη στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος των μέχρι πρότινος ανεξάρτητων βουλευτών και προερχόμενων από το ΜέΡΑ 25 Αγγελικής Αδαμοπούλου και Φωτεινής Μπακαδήμα.
Υπενθυμίζεται ότι ο ΣΥΡΙΖΑ καθιέρωσε την 50/50 συμμετοχή των φύλων στα κομματικά του όργανα, κάτι που θα ισχύσει και στα ψηφοδέλτια των επερχόμενων εκλογών.
Επανέρχεται ο ΣΥΡΙΖΑ για τις ελλείψεις στα φάρμακα – Σκληρή απάντηση Ξανθού στον Θάνο Πλεύρη