Η δημοφιλής πλατφόρμα streaming ανακοίνωσε επίσημα εχθές, για πρώτη φορά στην ιστορία της, την προσθήκη προγράμματος συνδρομής με διαφημίσεις στον κατάλογο συνδρομών της. Η νέα συνδρομή θα έχει χαμηλότερη τιμή και θα προβάλει διαφημίσεις.
Η συνδρομή θα ονομάζεται “Basic with Ads” και θα κάνει πρεμιέρα στις 3 Νοεμβρίου στις ΗΠΑ. Στη συνέχεια θα είναι διαθέσιμο στην Αυστραλία, την Βραζιλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία, την Ιαπωνία, την Κορέα, το Μεξικό, την Ισπανία και το Ηνωμένο Βασίλειο.
Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις του γίγαντα των streaming υπηρεσιών, οι υπάρχουσες συνδρομές δεν πρόκειται να επηρεαστούν και η νέα συνδρομή θα είναι μια πρόσθετη επιλογή στις υπάρχουσες συνδρομές Basic, Standard και Premium.
Σύμφωνα με αναλυτές της αγοράς streaming, η κίνηση αυτή της πλατφόρμας Netflix δεν είναι έκπληξη καθώς αναζητά εδώ και καιρό τρόπους στόχευσης και διατήρησής νέων συνδρομητών. Κατά τη διάρκεια του χρόνου που διανύουμε η πλατφόρμα έχει χάσει ένα εκατομμύριο συνδρομητές με τους ανταγωνιστές Prime Video, Disney+, ΗΒΟ Max και Hulu να προσφέρουν παρόμοιες επιλογές και να ροκανίζουν τη συνδρομητική βάση του Netflix.
Παγκρήτια Τράπεζα: Μπαίνει στην αύξηση κεφαλαίου ο Μιχάλης Σάλλας
Ο Ευάγγελος Μυτιληναίος εξελέγη πρόεδρος της Eurometaux
ΕΣΗΕΑ: Ζητεί παρέμβαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα για τη 12χρονη
Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…
Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…
Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…
Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…
Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…