Επιχειρήσεις

Τον Οκτώβριο η σύμβαση για το flyover με ανάδοχο το σχήμα ΑΒΑΞ – Μυτιληναίος

Τον διαγωνισμό για τον φορέα συντήρησης και λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης συνολικής αξίας 292 εκ. ευρώ προκήρυξε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Όπως δήλωσε ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, κ. Γιώργος Καραγιάννης o διαγωνισμός θα γίνει με ΣΔΙΤ κλείνοντας τις μεγάλες εκκρεμότητες του έργου.

«Το Μετρό της Θεσσαλονίκης θα είναι ένα από τα πιο σύγχρονα στην Ευρώπη με πάρα πολλές καινοτομίες» τόνισε και ξεκαθάρισε ότι «η τιμολογιακή πολιτική είναι ευθύνη του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και θα καθορίζεται πάντα υπέρ των πολιτών, ενώ τα έσοδα από τα εισιτήρια θα πηγαίνουν στο ελληνικό Δημόσιο».

«Επιλέξαμε να προχωρήσουμε μέσω του μοντέλου των ΣΔΙΤ γιατί στη συμφωνία που θα προκύψει μετά από διεθνή διαγωνισμό θα μπουν συγκεκριμένοι αυστηροί όροι για τη λειτουργία του Μετρό και δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις» εξήγησε.

Ο Υφυπουργός Υποδομών ανακοίνωσε, παράλληλα, ότι «ο σταθμός στη Βενιζέλου έχει ήδη αρχίσει να κατασκευάζεται και το έργο του Μετρό εξελίσσεται με βάση το χρονοδιάγραμμα».

«Στο τέλος του 2023 η Θεσσαλονίκη θα έχει και Μετρό και αρχαία, όπως έχουμε δεσμευτεί» υπογράμμισε ο κ. Καραγιάννης.

Σε ό, τι αφορά το FlyOver, ύψους 462,5 εκ. ευρώ με ανάδοχο την κοινοπραξία ΑΒΑΞΜυτιληναίος, ο Υφυπουργός Υποδομών διαβεβαίωσε ότι «υπάρχει πρόοδος και σε αυτό το σημαντικό έργο καθώς η σύμβαση με τον ανάδοχο πηγαίνει στο Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο με στόχο να την υπογράψουμε έως τα μέσα του Οκτωβρίου» και πρόσθεσε ότι «εντός του 2022 θα έχουμε εργοτάξια προκειμένου να αρχίσει η κατασκευή».

Αναφερόμενος στη σύνδεση του λιμανιού της πόλης, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι «στις αρχές του 2023, μέσα στο α’ τετράμηνο, θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο για τη σιδηροδρομική σύνδεση του 6ου προβλήτα και για τον Προαστιακό Δυτικής Θεσσαλονίκης».

Ειδικά για τον Προαστιακό στα δυτικά της πόλης τόνισε ότι «το Μέσο θα φτάνει μέχρι τη Σίνδο, ενώ θα εξυπηρετεί και τα ΤΕΙ».

Ο κ. Καραγιάννης υπογράμμισε ότι «είναι η πρώτη φορά που μία κυβέρνηση έχει συνολικό σχεδιασμό παρεμβάσεων στη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα από την πλευρά μας στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, υλοποιούμε ένα μεγάλο πρόγραμμα έργων που προχωράει με βάση το χρονοδιάγραμμα».

Μάλιστα, ο Υφυπουργός Υποδομών επέμεινε στο ζήτημα των χρονοδιαγραμμάτων σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση, το αντίθετο, έστω και σε μικρές μάχες που δεν κρίνουν τον συνολικό πόλεμο, κερδίζουμε. Σας φέρνω για παράδειγμα το “ορφανό χιλιόμετρο” της Ποτίδαιας και το Θέρμη – Γαλάτιστα, που είναι μικρότερα έργα αλλά δημοπρατήθηκαν, ολοκληρώθηκαν και παραδίδονται στους πολίτες από την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, νωρίτερα από τα χρονοδιαγράμματά τους».

newsroom

Recent Posts

Lockdown : Αύξηση κρουσμάτων, μεταλλάξεις και τα νοσοκομεία χωρίς… οξυγόνο – Τα στοιχεία που οδήγησαν στα νέα μέτρα

Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…

3 έτη ago

Αντιδράσεις στην παντοδυναμία του Facebook

Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…

3 έτη ago

Εκκίνηση με τρεις Έλληνες σε τοξοβολία και κωπηλασία

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…

3 έτη ago

Χ. Κλούγκε: Στο περιθώριο 1 στους 6 Ευρωπαίους που υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές πριν από την πανδημία

Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…

3 έτη ago

Προφυλακιστέος ο 30χρονος για τον θάνατο της 26χρονης συντρόφου του στην Φολέγανδρο

Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…

3 έτη ago

Ξανά στις 3 πρώτες θέσεις η Ελλάδα στην ΕΕ στη διάθεση συχνοτήτων για 5G

Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…

3 έτη ago