Την παραλαβή του νεότευκτου catamaran Aero 2 Highspeed, που ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Brødrene Aa της Νορβηγίας, ανακοίνωσε την Παρασκευή με ιδιαίτερη ικανοποίηση η Attica Group, μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group.
Το Aero 2 Highspeed είναι το δεύτερο από την παραγγελία τριών (3) υπερσύγχρονων πλοίων τύπου Aero Catamaran, τα οποία θα δρομολογηθούν στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, αντικαθιστώντας παλαιότερης τεχνολογίας πλοία του Ομίλου στους συγκεκριμένους προορισμούς.
Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 21 εκατ. ευρώ και θα καλυφθεί από ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό.
Τα νέα, τελευταίας τεχνολογίας και σύγχρονης αισθητικής πλοία έχουν σχεδιαστεί με καινοτόμα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν πλήρως τις προσφερόμενες υπηρεσίες, παρέχοντας στους πάνω από 3 εκατομμύρια επιβάτες που διακινούνται ετησίως στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, μια νέα και μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία. Με τη δρομολόγησή τους θα αυξηθεί η μεταφορική ικανότητα για τους προορισμούς του Αργοσαρωνικού, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη των νησιών και των τοπικών κοινωνιών.
Το πλοίο έχει μέγιστη ταχύτητα 32,2 κόμβων με πλήρες φορτίο, ολικό μήκος 36 μέτρα, πλάτος 9,7 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 150 επιβατών, ενώ η εσωτερική διαρρύθμιση και γενικότερα ο πρωτοποριακός σχεδιασμός του στοχεύει στο να προσφέρει στον επιβάτη υψηλού επιπέδου ανέσεις και υπηρεσίες.
Η Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των Superfast Ferries, Blue Star Ferries, Hellenic Seaways και Africa Morocco Link με συνολικά 34 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα πλοία του στόλου της ταξιδεύουν σε 4 χώρες, σε 60 μοναδικούς προορισμούς, προσεγγίζοντας 71 λιμάνια, μεταφέροντας πάνω από 7 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. Ι.Χ. οχήματα και 400.000 φορτηγά αυτοκίνητα ετησίως.
Το ναυπηγείο Brødrene Aa είναι παγκόσμιος ηγέτης στην κατασκευή πλοίων από ανθρακόνημα/carbon fibre και από το 2002 έχει κατασκευάσει περισσότερα από 70 επιβατηγά πλοία. Το ναυπηγείο συνδυάζει την εξαιρετικά αποδοτική σχεδίαση της γάστρας του πλοίου με τη χρήση του ελαφρύτερου υλικού κατασκευής από ανθρακόνημα/carbon fibre. Κατασκευάζοντας τα πιο ενεργειακά αποδοτικά πλοία στην αγορά, οι πελάτες του ναυπηγείου επωφελούνται από το χαμηλότερο κόστος καυσίμων, τις χαμηλότερες εκπομπές αερίων θερμοκηπίου και το χαμηλότερο κόστος συντήρησης.
Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…
Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…
Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…
Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…
Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…