Για «τεράστια ερωτηματικά» που γεννά η σύμβαση του δημοσίου με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κάνει λόγο ο Νίκος Παππάς σχολιάζοντας τις αποκαλύψεις της «ΕΦ.ΣΥΝ.» για σύμβαση – σκάνδαλο 750 εκατ. ευρώ.
Σε δήλωση του ο τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ αναφέρει ότι «το σημερινό πρωτοσέλιδο της «ΕΦ.ΣΥΝ.» γεννά τεράστια ερωτηματικά.
Συγκεκριμένα θέτει τα εξής ερωτήματα:
«1. Τι περιέχει και γιατί η κυβέρνηση δεν την έχει δώσει στη δημοσιότητα;
2. Ισχύει ότι θα ξεκινήσουμε να πληρώνουμε για αμαξοστοιχίες από τώρα, οι οποίες θα παραληφθούν το 2027;
3. Ισχύει ότι ακόμα και η γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη βαφτίζεται άγονη, παρά το ότι λειτουργεί από το 2018 με ηλεκτροκίνηση;
4. Ισχύει ότι βαφτίζεται νέα «επένδυση» η αγορά 5 αμαξοστοιχιών ηλικίας 30 ετών η οποία είχε ήδη συμφωνηθεί από το Αύγουστο του 2019;
5. Γιατί δεν έγινε διαγωνισμός, και μάλιστα μετά από τρεις παρατάσεις της υπάρχουσας σύμβασης;».
Πλούσια «προίκα» δίνει το Ελληνικό Δημόσιο στον ιδιώτη επενδυτή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Σύμφωνα με δημοσίευμα της «ΕΦ.ΣΥΝ.», η FSI-Trenitalia θα εισπράξει το ζεστό κρατικό χρήμα για μια σειρά επενδύσεων που θα έπρεπε να χρηματοδοτεί η ίδια. Μεταξύ άλλων:
Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…
Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…
Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…
Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…
Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…