Categories: Κοινωνία

Απεργία σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ την Πέμπτη σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τον νεκρό εργαζόμενο

Ακινητοποιημένα θα είναι αύριο Μετρό, Ηλεκτρικός και Τραμ ως ένδειξη διαμαρτυρίας για τον εργοδηγό που σκοτώθηκε στον ΗΣΑΠ την Τρίτη, 16 Νοεμβρίου

Οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες ζητούν τη λήψη μέτρων ασφάλειας, ενώ θέτουν πέντε κρίσιμα ερωτήματα στη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για το δυστύχημα.

Σημειώνεται πως για την ίδια ημέρα, στάση εργασίας θα κάνουν τα λεωφορεία από την έναρξη της βάρδιας έως τις 9.00 το πρωί και από τις 9.00 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας, αλλά και τα τρόλεϊ από τις 13:00 μέχρι τις 15:00.

Η ανακοίνωση των σωματείων εργαζομένων στη ΣΤΑΣΥ αναφέρει:

«Το τραγικό δυστύχημα, που στοίχισε την ζωή στον συνάδελφό μας Πέτρο Γιάμαλη και [οδήγησε] έναν ακόμα εργαζόμενο να χαροπαλεύει, ήρθε να προστεθεί σε μια σειρά ατυχήματα, που σημειώνονται σε εργασιακούς χώρους, με εργαζόμενους να θυσιάζονται στο βωμό του κέρδους ανεξέλεγκτων ιδιωτικών συμφερόντων.

Προ ημερών είχε χάσει τη ζωή του ένας εργαζόμενους στις προβλήτες της Cosco, άλλοι τραυματίστηκαν στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και αυτή την φορά ο θάνατος “χτύπησε” στη Γραμμή 1 της ΣΤΑ.ΣΥ, με θύμα τον 41χρονο Πέτρο και άλλους τρεις τραυματίες.

Οι εργαζόμενοι στη ΣΤΑΣΥ δεν θα δεχτούν άλλη θυσία στο χώρο εργασίας τους. Πραγματοποιούμε την Πέμπτη 18/11/21 24ωρη απεργία για να αποχαιρετήσουμε τον συνάδελφό μας και απαιτούμε να χυθεί άπλετο φως στις αιτίες του δυστυχήματος και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι.

Παράλληλα, καλούμε, για μια ακόμα φορά, τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ να δώσει απαντήσεις στα κρίσιμα ερωτήματα:

1. Ελέγχθηκε το ιδιωτικό μηχάνημα λείανσης των γραμμών πριν χρησιμοποιηθεί στο δίκτυό μας; Και αν ναι, από ποιον φορέα;

2. Εξετάστηκε εάν έχει γίνει η απαιτούμενη συντήρησή του, πότε και από ποιον;

3. Η εργολαβική εταιρεία, που έχει αναλάβει το έργο, τηρούσε τα μέτρα ασφαλείας;

4. Είναι αλήθεια ότι είχε σημειωθεί ξανά βλάβη στο ίδιο μηχάνημα; Εάν ναι πότε και από ποιον ελέγχθηκε η αποκατάστασή της;

5. Ποια είναι η διαδικασία που προβλέπει τη συνοδεία εργαζόμενων της ΣΤΑΣΥ σε μηχανοκίνητες εργασίες αναδόχων;

Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν περίτρανα τις ιδιαιτέρες ακραίες συνθήκες σιδηροδρομικής φύσης που εκτελούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες. Η Διοίκηση της ΣΤΑΣΥ δεν μπορεί να παραμένει αμέτοχη. Οφείλει να δώσει απαντήσεις και να σταματήσει να βάζει, ανεξέλεγκτα, στο δίκτυο ιδιωτικά, εργολαβικά συμφέροντα, που στο βωμό του κέρδους αδιαφορούν για την ασφάλεια των εργαζόμενων».

Υπενθυμίζεται πως σε ανακοινώσεις τους τόσο το Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ όσο και η Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ ζητούν την άμεση απόδοση ευθυνών για το τραγικό δυστύχημα στη γραμμή 1 του Μετρό και τη συντήρηση των υποδομών στους χώρους εργασίας.

Newsroom

Recent Posts

Lockdown : Αύξηση κρουσμάτων, μεταλλάξεις και τα νοσοκομεία χωρίς… οξυγόνο – Τα στοιχεία που οδήγησαν στα νέα μέτρα

Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…

3 έτη ago

Αντιδράσεις στην παντοδυναμία του Facebook

Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…

3 έτη ago

Εκκίνηση με τρεις Έλληνες σε τοξοβολία και κωπηλασία

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…

3 έτη ago

Χ. Κλούγκε: Στο περιθώριο 1 στους 6 Ευρωπαίους που υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές πριν από την πανδημία

Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…

3 έτη ago

Προφυλακιστέος ο 30χρονος για τον θάνατο της 26χρονης συντρόφου του στην Φολέγανδρο

Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…

3 έτη ago

Ξανά στις 3 πρώτες θέσεις η Ελλάδα στην ΕΕ στη διάθεση συχνοτήτων για 5G

Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…

3 έτη ago