Categories: Οικονομία

Οι έξυπνες προσφορές δεν αδειάζουν το πορτοφόλι του καταναλωτή

Πιο θετικά από ποτέ αντιδρά η πλειοψηφία των καταναλωτών στις στοχευμένες προσφορές και τα προσωποποιημένα μηνύματα, σύμφωνα με την εταιρία Qivos. «Πρόκειται για προσφορές και μηνύματα που υποστηρίζουν την ανάγκη των καταναλωτών για έξυπνες αγορές και παράλληλα αυξάνουν την καταναλωτική τους δύναμη, σε αντιστάθμισμα των όποιων ανατιμήσεων», εξηγεί ο Βαγγέλης Καραλής, διευθύνων σύμβουλος της Qivos.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της εταιρίας, η εξοικείωση με το “online” (διαδικτυακό) περιβάλλον αγορών κάνει τους περισσότερους να αναζητούν παρόμοιες διευκολύνσεις και “offline”, καθώς επιστρέφουν στα φυσικά καταστήματα. Έτσι, είναι δεκτικοί ως προς την αξιοποίηση των δεδομένων της καταναλωτικής τους συμπεριφοράς, πολύ περισσότερο όταν το αντίκρισμα είναι προσφορές αγορών που τους αφορούν άμεσα. Το κατάλληλο μήνυμα, την κατάλληλη στιγμή, μέσα από το σωστό κανάλι επικοινωνίας αναδεικνύεται σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις.

Με βάση τα παραπάνω, όπως ανακοινώθηκε, η Qivos – μέσω της πλατφόρμας Qivos Cloud – προσφέρει έναν έξυπνο μηχανισμό διαχείρισης προσφορών και κουπονιών, ο οποίος επιτρέπει στη σύγχρονη επιχείρηση να μεγιστοποιήσει το αποτέλεσμα των προωθητικών της ενεργειών.

Στην κατεύθυνση αυτή, η Qivos συμπεριλαμβάνεται στο «Now Tech: Promotions And Offer Management Providers, Q3 2021» της Forrester, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα.

«Πρόκειται για μια αξιοσημείωτη αναφορά. Είναι αποτέλεσμα της δουλειάς μας στη διεθνή αγορά loyalty και διαχείρισης δεδομένων πελάτη. Η βραβευμένη, AI-driven πλατφόρμα Qivos Cloud βοηθά τα brands να διαχειρίζονται αυτοματοποιημένα καμπάνιες προσφορών και μηνυμάτων. Ζούμε μια νέα κανονικότητα. Στις μέρες μας, οι εξατομικευμένες προσφορές και εκπτώσεις, οι αποκλειστικές εμπειρίες και το στοχευμένο περιεχόμενο αποτελούν βασικούς παράγοντες επιτυχίας, στη διαμόρφωση μίας σχέσης εμπιστοσύνης με τον πελάτη. Η διατήρηση αυτής της σχέσης απαιτεί αφοσίωση και από τις δύο πλευρές, η οποία ξεκινά και ενισχύεται όταν ο πελάτης αισθανθεί ότι τον εκτιμούν κα τον φροντίζουν. Σήμερα, οι περισσότεροι καταναλωτές αναμένουν ότι η εμπειρία αγορών θα είναι εξατομικευμένη, χάρη στη χρήση ψηφιακών δεδομένων. Επιπλέον, σε έναν κόσμο χωρίς third-party cookies, μια στρατηγική βασισμένη σε first-party data κάνει τη διαφορά. Η βελτίωση της εμπειρίας πελάτη, σε όλα τα κανάλια πώλησης, ψηφιακά και αναλογικά, είναι ο πυρήνας της πρότασής μας», σημειώνει ο Βαγγέλης Καραλής.

Βοηθώντας τις επιχειρήσεις με τις οποίες συνεργάζεται να συλλέξουν δεδομένα από το φυσικό και το ηλεκτρονικό κατάστημα, η Qivos δημιουργεί ενοποιημένα προφίλ πελατών και τα αξιοποιεί με τη χρήση τεχνολογιών μηχανικής μάθησης. Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, μέσω της SaaS πλατφόρμας Qivos Cloud -προϊόν δικής της ανάπτυξης- ενισχύει την κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς και την αποτελεσματικότερη επικοινωνία με τον τελικό πελάτη. Έτσι, αυξάνει το loyalty των καταναλωτών, μέσα από την έξυπνη διαχείριση των δεδομένων (customer data), δημιουργώντας μετρήσιμη υπεραξία.

Newsroom

Recent Posts

Lockdown : Αύξηση κρουσμάτων, μεταλλάξεις και τα νοσοκομεία χωρίς… οξυγόνο – Τα στοιχεία που οδήγησαν στα νέα μέτρα

Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…

3 έτη ago

Αντιδράσεις στην παντοδυναμία του Facebook

Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…

3 έτη ago

Εκκίνηση με τρεις Έλληνες σε τοξοβολία και κωπηλασία

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…

3 έτη ago

Χ. Κλούγκε: Στο περιθώριο 1 στους 6 Ευρωπαίους που υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές πριν από την πανδημία

Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…

3 έτη ago

Προφυλακιστέος ο 30χρονος για τον θάνατο της 26χρονης συντρόφου του στην Φολέγανδρο

Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…

3 έτη ago

Ξανά στις 3 πρώτες θέσεις η Ελλάδα στην ΕΕ στη διάθεση συχνοτήτων για 5G

Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…

3 έτη ago