Μεγάλες διάφορες τιμών με τη Γερμανία παρά το γεγονός ότι η Γερμανία έχει τετραπλάσιους μισθούς από ότι η Ελλάδα.
Η Κύπρος, η Πορτογαλία και η Ιρλανδία ανακοινώνουν µειώσεις του ειδικού φόρου κατανάλωσης προκειµένου να ελαφρύνουν κατά το δυνατόν το βάρος που πέφτει στις πλάτες των πολιτών, ο Αδωνης Γεωργιάδης προαναγγέλλει ότι «οι τιµές θα αυξάνονται υποχρεωτικά κατά το µέτρο που αυξάνεται η τιµή της πρώτης ύλης», ενώ ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών Στέλιος Πέτσας, αναπαράγοντας το προσφιλές κυβερνητικό αφήγηµα περί ευθύνης την οποία µοιράζονται όλοι, επανέλαβε µεσοβδόµαδα από τη συχνότητα της ΕΡΤ ότι «θα πρέπει όλοι µαζί να ξεπεράσουµε την κρίση».
Η κυβέρνηση δηλώνει ότι η µείωση του ειδικού φόρου κατανάλωσης θα είχε πολύ µεγάλη δηµοσιονοµική επίπτωση αλλά µικρό τελικά όφελος στην τελική τιµή του προϊόντος, αφετέρου ότι από µια ενδεχόµενη µείωση το µεγαλύτερο όφελος θα το είχαν εκείνοι που έχουν τις µεγαλύτερες καταναλώσεις.
Η Ελλάδα παραµένει η τέταρτη ακριβότερη χώρα ως προς το πετρέλαιο και τα παράγωγά του µεταξύ των χωρών-µελών της ΕΕ και τούτο ενώ δεν υπάρχει πρόβληµα παραγωγής πετρελαίου. Η χώρα µας κατέχει την τέταρτη θέση µεταξύ των κρατών-µελών της ΕΕ και ως προς τον ειδικό φόρο κατανάλωσης.
Ο Θέµης Κιουρτζής, πρόεδρος της Ενωσης Βενζινοπωλών Θεσσαλονίκης και της Πανελλήνιας Οµοσπονδίας Πρατηριούχων Εµπόρων Καυσίµων (ΠΟΠΕΚ), σηµειώνει για παράδειγµα ότι η ανοδική πορεία παρατηρήθηκε µετά το πρώτο lockdown το 2020 και εντάθηκε από το καλοκαίρι του 2021.
Στο ίδιο µήκος κύµατος κινείται και η πρόεδρος της Ενωσης Βενζινοπωλών Αττικής Μαρία Ζάγκα. Σύµφωνα µε την ίδια, «από τότε που άρχισε η αγορά να κινείται εκ νέου, µετά τα συνεχή lockdowns, θέλησαν οι πετρελαιοπαραγωγές χώρες να βγάλουν τα σπασµένα. Ετσι άρχισε η αύξηση των τιµών. Εµείς αµέσως µετά τα Χριστούγεννα είδαµε τις τιµές να “τσιµπούν”».
«Αυξητική τάση στη διεθνή τιµή του πετρελαίου άρχισε να παρατηρείται από πέρυσι το καλοκαίρι» λέει από τη δική του πλευρά στο Documento και ο πρόεδρος των βενζινοπωλών του Ρεθύµνου Ηρακλής Ξυδάκης.
Η αύξηση της τιµής των καυσίµων όχι απλώς δεν ευνοεί τους πρατηριούχους αλλά λειτουργεί σαν µέγγενη η οποία από στιγµή σε στιγµή µπορεί να οδηγήσει ακόµη και σε λουκέτα ή απολύσεις.
Με πληροφορίες από documentonews.gr, zougla.gr
Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…
Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…
Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…
Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…
Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…