Επιχειρήσεις

Eurobank: Αναβαθμίζει την εξυπηρέτηση πελατών με την υπηρεσία «Mobility»

Η Eurobank με την «Mobility» δίνει σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες πελάτες της τη δυνατότητα εξυπηρέτησης στο χώρο τους, για μια γκάμα τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών.

Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το «Mobility» στηρίζεται στη φιλοσοφία «Bank Everywhere». Αξιοποιώντας το πελατοκεντρικό μοντέλο Phygital που προάγει η Τράπεζα, συνδυάζοντας τεχνολογία αιχμής με την ανθρώπινη τεχνογνωσία, μέσω του «Mobility» τα στελέχη των Καταστημάτων του Δικτύου Εurobank αποκτούν πλήρη πρόσβαση στα συστήματα της Τράπεζας και παρέχουν, εντός ωραρίου λειτουργίας των καταστημάτων και με τον κατάλληλο εξοπλισμό (laptop & κινητά), end to end εξυπηρέτηση στο χώρο του πελάτη.

Ειδικότερα, για τους επαγγελματίες πελάτες, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι της Τράπεζας επισκέπτονται τους επιχειρηματίες πελάτες στο χώρο τους, εξοικονομώντας τους χρόνο και απλοποιώντας την καθημερινότητά τους, και μεταξύ άλλων παρέχουν:

  • Ενημέρωση και παρουσίαση των χρηματοδοτικών ευκαιριών και λύσεων που ταιριάζουν στην κάθε επιχείρηση,
  • Διάγνωση αναγκών & Σχεδιασμό πλάνου ανάπτυξης της επιχείρησης,
  • Kαταχώρηση / επεξεργασία αιτημάτων δανειακών προγραμμάτων,
  • Καταχώρηση αιτημάτων POS,
  • Στήριξη στις επιχειρηματικές πρωτοβουλίες / ανάγκες της επιχείρησης.
  • Επιπλέον, κατά την παραμονή των στελεχών της Τράπεζας στο χώρο της επιχείρησης, παρέχονται δυνατότητες του «Mobility» στους υπαλλήλους της επιχείρησης, μεταξύ των οποίων:
  • Έναρξη Βασικής Τραπεζικής Σχέσης με την Eurobank, για νέο & υφιστάμενο πελάτη (λογαριασμός, χρεωστική κάρτα, eBanking και EuroPhone pin),
  • Διάθεση καταναλωτικών δανείων, πιστωτικών καρτών και επιλεγμένων ασφαλιστικών προϊόντων,
  • Παροχή πλήρους ενημέρωσης του πελάτη, για θέματα που αφορούν στο πλαίσιο της τραπεζικής του σχέσης με την Eurobank.

Για την υλοποίηση του «Mobility», που δρα συμπληρωματικά με την αναβάθμιση όλων των καταστημάτων της Τράπεζας, αλλά και με την ανάπτυξη όλων των ψηφιακών δικτύων, υιοθετήθηκαν οι βέλτιστες πρακτικές, με αναβαθμισμένα πρωτόκολλα ασφαλείας που διέπουν, συνολικά, τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό του Ομίλου Εurobank. Σημειώνεται ότι, στο πλαίσιο του «Mobility» όλες οι συναλλαγές εκτελούνται ηλεκτρονικά, με αποτέλεσμα να μειώνεται δραστικά το περιβαλλοντολογικό αποτύπωμα.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για το «Mobility» η Εurobank απέσπασε πρόσφατα δύο σημαντικές διακρίσεις στο πλαίσιο των Bite Awards 2024 και συγκεκριμένα:

  • 1η θέση στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Εμπειρίας Πελατών» (Gold Βραβείο)
  • 2η θέση στην κατηγορία «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Επιχειρηματικού Μοντέλου».
newsroom

Recent Posts

Lockdown : Αύξηση κρουσμάτων, μεταλλάξεις και τα νοσοκομεία χωρίς… οξυγόνο – Τα στοιχεία που οδήγησαν στα νέα μέτρα

Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…

3 έτη ago

Αντιδράσεις στην παντοδυναμία του Facebook

Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…

3 έτη ago

Εκκίνηση με τρεις Έλληνες σε τοξοβολία και κωπηλασία

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…

3 έτη ago

Χ. Κλούγκε: Στο περιθώριο 1 στους 6 Ευρωπαίους που υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές πριν από την πανδημία

Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…

3 έτη ago

Προφυλακιστέος ο 30χρονος για τον θάνατο της 26χρονης συντρόφου του στην Φολέγανδρο

Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…

3 έτη ago

Ξανά στις 3 πρώτες θέσεις η Ελλάδα στην ΕΕ στη διάθεση συχνοτήτων για 5G

Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…

3 έτη ago