Επιχειρήσεις

Η τράπεζα Πειραιώς παρουσίασε τη νέα της εταιρική ταυτότητα

Τη νέα της εταιρική ταυτότητα παρουσίασε η Πειραιώς σε πελάτες και στελέχη της, σε ειδικές εκδηλώσεις που πραγματοποιήθηκαν στο χώρο του Φεστιβάλ Αθηνών, στην οδό Πειραιώς 260, στις 28 και 29 Μαΐου με την παρουσία εκπροσώπων της Κυβέρνησης, της επιχειρηματικής κοινότητας, καθώς και συνεργατών της Τράπεζας. 

Η αλλαγή της εταιρικής ταυτότητας της Πειραιώς σηματοδοτεί τη νέα εποχή για την Τράπεζα και αντικατοπτρίζει τις αξίες και τις δράσεις της. Επιβεβαιώνει την ανθεκτικότητα της Πειραιώς και την ικανότητά της να εξελίσσεται στο συνεχώς μεταβαλλόμενο τοπίο του κλάδου, αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η τράπεζα και προσθέτει: Η νέα εταιρική ταυτότητα αναδεικνύει τον δυναμισμό και την κινητικότητα που εκφράζει την Πειραιώς της νέας εποχής. Αντανακλά την ικανότητά της Τράπεζας να προσαρμόζεται στις τάσεις της αγοράς και στις συνεχώς μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της, επενδύοντας στην τεχνολογία, στην καινοτομία και στη νέα γενιά.

Κατά την ομιλία του ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης  υπογράμμισε ότι “οι ελληνικές τράπεζες κατάφεραν να περάσουν από την εποχή της κρίσης και των ανακεφαλαιοποιήσεων, στην εποχή που υψηλής ποιότητας επενδυτές εκφράζουν έμπρακτα το ενδιαφέρον γι’ αυτές. Αυτό δεν έτυχε, πέτυχε! Και η επιτυχία αυτή είναι αποτέλεσμα της πολιτικής αυτής της κυβέρνησης”.

Αναφερόμενος στην Πειραιώς σημείωσε ότι “η πρόσφατη αποεπένδυση του ΤΧΣ αποτέλεσε υπογράμμιση της προόδου της Τράπεζας, αλλά και ψήφο εμπιστοσύνης της διεθνούς επενδυτικής κοινότητας. Η επιτυχία της διάθεσης του 27% των μετοχών της σε ξένους και Έλληνες επενδυτές δεν είχε προηγούμενο”.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Πειραιώς κ. Γιώργος Χαντζηνικολάου ανέφερε ότι “το νέο λογότυπο, αναδεικνύει τη μεγάλη αλλαγή που έχει συντελεστεί στην Τράπεζα τα τελευταία χρόνια. Η Πειραιώς είναι πλέον  αμιγώς ιδιωτική τράπεζα, κεφαλαιακά εύρωστη, με υγιές χαρτοφυλάκιο. Έχει ισχυρές επιχειρηματικές και οικονομικές επιδόσεις και προοπτικές, οι οποίες χαρακτηρίζονται από υψηλή ρευστότητα, ισχυρή κεφαλαιακή σχέση και συνετή οικονομική διαχείριση, που σε ένα θωρακισμένο ισολογισμό και οδηγεί σε σταθερή κερδοφορία. Ο ρόλος της δεν περιορίζεται στο να έχει πρωταγωνιστική θέση στη χρηματοδότηση της ελληνικής οικονομίας, αλλά ταυτόχρονα να συνδράμει ενεργά στη δημιουργία μιας βιώσιμης και συμπεριληπτικής  κοινωνίας. Και αυτό καθοδηγεί, και θα καθοδηγεί, όλες τις δραστηριότητες της Πειραιώς στη νέα εποχής”. 

Ο διευθύνων σύμβουλος της Πειραιώς, κ. Χρήστος Μεγάλου σημείωσε ότι “σχεδιάζουμε το μέλλον και αλλάζουμε την εταιρική μας ταυτότητα, ώστε να συγχρονίσουμε το μεταρρυθμιστικό έργο με το όραμα και τις αξίες μας. Στην Πειραιώς οδηγούμε τις εξελίξεις στον χρηματοπιστωτικό τομέα, κατέχοντας το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε δάνεια και καταθέσεις στην Ελλάδα. Καθώς και την ευρύτερη γεωγραφική κάλυψη με ένα σύγχρονο δίκτυο καταστημάτων σε όλη τη χώρα. H νέα μας εταιρική ταυτότητα αποτελεί απόδειξη της ανθεκτικότητάς μας, και της ικανότητας να προσαρμοζόμαστε στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο του κλάδου μας. Έχουμε μια κυρίαρχη προτεραιότητα: Κάθε μέρα να επιστρέφουμε την αξία που δημιουργούμε στην κοινωνία. Θέλουμε να είμαστε αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής κάθε Ελληνίδας και κάθε Έλληνα”.  

Oι τρεις εμβληματικές γραμμές της Πειραιώς δείχνουν αποφασιστικά προς τα εμπρός, ενσαρκώνοντας τις βασικές αρχές της Τράπεζας, την Υπευθυνότητα, την Αξιοκρατία και τη Διαφάνεια. 

Κατά τη διάρκεια των δυο εκδηλώσεων παρουσιάστηκε η νέα ανθρωποκεντρική διαφημιστική καμπάνια της Πειραιώς. Αποτελείται από έξι ταινίες που αντιπροσωπεύουν τους βασικούς πυλώνες πάνω στους οποίους η Τράπεζα Πειραιώς στήνει έναν ανοιχτό διάλογο με την κοινωνία: την οικογένεια, τη νέα γενιά, τον αγροτικό τομέα, τις μικρές επιχειρήσεις, τη φύση και το περιβάλλον.

Ένα μωσαϊκό ιστοριών που έρχεται να υπενθυμίσει σε όλους τον ρόλο που πρέπει να έχει μια σύγχρονη τράπεζα και να μας πει ότι: “Οι άνθρωποι είμαστε γεμάτοι ιστορίες. Να τις ακούς είναι σπουδαίο. Να τις στηρίζεις, είναι Πειραιώς”. Γιατί είναι οι μικρές προσωπικές ιστορίες που αν τις δέσεις μαζί φτιάχνουν τη μεγάλη εικόνα της Ελλάδας. Μια καμπάνια που αναδεικνύει μια γενναία ταυτότητα και βάζει στο επίκεντρο τον άνθρωπο, όπως ακριβώς κάνει και η Πειραιώς. Γιατί η Πειραιώς είναι πάνω από όλα μια τράπεζα για όλες και όλους!

newsroom

Recent Posts

Lockdown : Αύξηση κρουσμάτων, μεταλλάξεις και τα νοσοκομεία χωρίς… οξυγόνο – Τα στοιχεία που οδήγησαν στα νέα μέτρα

Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…

3 έτη ago

Αντιδράσεις στην παντοδυναμία του Facebook

Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…

3 έτη ago

Εκκίνηση με τρεις Έλληνες σε τοξοβολία και κωπηλασία

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…

3 έτη ago

Χ. Κλούγκε: Στο περιθώριο 1 στους 6 Ευρωπαίους που υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές πριν από την πανδημία

Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…

3 έτη ago

Προφυλακιστέος ο 30χρονος για τον θάνατο της 26χρονης συντρόφου του στην Φολέγανδρο

Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…

3 έτη ago

Ξανά στις 3 πρώτες θέσεις η Ελλάδα στην ΕΕ στη διάθεση συχνοτήτων για 5G

Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…

3 έτη ago