Επιχειρήσεις

ΟΠΑΠ: Διοργάνωσε το πρώτο Workshop για το Υπεύθυνο Παιχνίδι

Σε ακόμη μία πρωτοποριακή δράση προχώρησε ο ΟΠΑΠ, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών του για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης γύρω από το Υπεύθυνο Παιχνίδι. Πραγματοποίησε το 1ο Responsible Gaming Workshop, με αποκλειστική συμμετοχή εκπροσώπων από κορυφαία Affiliate Websites, με τα οποία ο ΟΠΑΠ συνεργάζεται για να προωθεί στοχευμένα τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού σε ένα ιδιαίτερα ευρύ κοινό, που ενδιαφέρεται για online παιχνίδια αθλητικού στοιχηματισμού και καζίνο.

Πρόκειται για το πρώτο Workshop αυτού του είδους που διοργανώνεται στην Ελλάδα. Μέσω της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας επιβεβαιώνεται, για ακόμη μια φορά, η ηγετική θέση που κατέχει ο ΟΠΑΠ στον κλάδο των τυχερών παιγνίων ως προς την ενσωμάτωση των παγκόσμιων αρχών του Υπεύθυνου Παιχνιδιού στις δραστηριότητές του.

«Βασική αρχή του ΟΠΑΠ το Υπεύθυνο Παιχνίδι»

Στο Responsible Gaming Workshop του ΟΠΑΠ παρέστησαν περισσότεροι από 50 Affiliates, οι οποίοι ενημερώθηκαν για τις σύγχρονες και καινοτόμες πρακτικές Υπεύθυνου Παιχνιδιού που ακολουθεί η εταιρεία για να δημιουργήσει ένα ασφαλές περιβάλλον για τους πελάτες της, τόσο στο επίγειο δίκτυο καταστημάτων της όσο και στο διαδίκτυο.

«Το Υπεύθυνο Παιχνίδι αποτελεί για τον ΟΠΑΠ βασική στρατηγική προτεραιότητα, πέρα από σημαντική κανονιστική υποχρέωση. Στόχος της εταιρείας αποτελεί η διασφάλιση ασφαλούς περιβάλλοντος για  τους παίκτες, το οποίο επιτυγχάνεται  με τη σωστή ενημέρωση, με τα απαραίτητα εργαλεία ελέγχου της παικτικης συμπεριφοράς και τις δέουσες ενέργειες για την προστασία των παικτών», ανέφερε χαρακτηριστικά η Νάνση Βέρρα, Chief Legal, Regulatory and Compliance Officer του ΟΠΑΠ.

Επιπλέον, στη διάρκεια του Workshop αναδείχθηκε η συνεισφορά των Affiliates στην ενημέρωση του κοινού για το Υπεύθυνο Παιχνίδι, καθώς και η ανάγκη τήρησης του ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου από πλευράς τους.

Κορυφαία διάκριση για την αξιοποίηση του Αffiliate Marketing

Ο ΟΠΑΠ είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα και την Ευρώπη που αξιοποίησε το Αffiliate Marketing για την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από το Υπεύθυνο Παιχνίδι, καθώς και για την προστασία των παικτών από κινδύνους που ενδέχεται να προκύψουν από την υπέρμετρη συμμετοχή σε τυχερά παιχνίδια. Μάλιστα, για τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία απέσπασε πρόσφατα το βραβείο “Innovation in Responsible Gambling” στα EGR Marketing & Innovation Awards 2023.

newsroom

Recent Posts

Lockdown : Αύξηση κρουσμάτων, μεταλλάξεις και τα νοσοκομεία χωρίς… οξυγόνο – Τα στοιχεία που οδήγησαν στα νέα μέτρα

Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…

3 έτη ago

Αντιδράσεις στην παντοδυναμία του Facebook

Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…

3 έτη ago

Εκκίνηση με τρεις Έλληνες σε τοξοβολία και κωπηλασία

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…

3 έτη ago

Χ. Κλούγκε: Στο περιθώριο 1 στους 6 Ευρωπαίους που υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές πριν από την πανδημία

Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…

3 έτη ago

Προφυλακιστέος ο 30χρονος για τον θάνατο της 26χρονης συντρόφου του στην Φολέγανδρο

Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…

3 έτη ago

Ξανά στις 3 πρώτες θέσεις η Ελλάδα στην ΕΕ στη διάθεση συχνοτήτων για 5G

Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…

3 έτη ago