Τρεις είναι οι κοινοπραξίες που κατέθεσαν προσφορές για το μεγάλο τμήμα του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ). Πρόκειται για την ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις με τη Mytilineos, την ΆΒΑΞ με τις γαλλικές εταιρείες Meridiam και Egis Project καθώς και τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, όπως επιβεβαίωσε και ο υφ. Υποδομών Γ.Καραγιάννης.
Πρόκειται για το τελευταίο και πιο δύσκολο κομμάτι του ΒΟΑΚ, τη σύμβαση Παραχώρησης από τα Χανιά έως την Χερσόνησο. Ο Βόρειος Άξονας λόγω του μεγέθους του που εκτιμάται ότι θα φτάσει συνολικά τα 2,5 δισ. και της τεχνικής δυσκολίας του, έχει δημοπρατηθεί με τρία διαφορετικά μοντέλα εξαντλώντας τους διαθέσιμους πόρους.
Σημειώνεται ότι ήδη έχει υπογραφεί η σύμβαση για την κατασκευή του τμήματος Χερσόνησος – Νεάπολη του Βορείου Οδικού Άξονα Κρήτης, μήκους 22,5 χιλιομέτρων, που θα κατασκευαστεί από το σχήμα ΤΕΡΝΑ – ΙΝΤΡΑΚΑΤ -ΑΚΤΩΡ, με σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα. Πρόκειται για έργο προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ.
Ο νέος αυτοκινητόδρομος, συνολικού προϋπολογισμού άνω των 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, θα συνδέει το ανατολικό με το δυτικό άκρο της Κρήτης, βελτιώνοντας την οδική ασφάλεια, επιτρέποντας την ταχύτερη μετακίνηση πολιτών και μεταφορά εμπορευμάτων και τονώνοντας την αναπτυξιακή δυναμική ολόκληρου του νησιού.
Η πολύ δύσκολη κατάσταση στα νοσοκομεία της Αττικής και η ευρεία διασπορά του κοροναϊού σε…
Η κυβέρνηση της Αυστραλίας και το Facebook βρήκαν κοινό έδαφος για την πληρωμή ειδησεογραφικού περιεχομένου…
Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Τόκιο αρχίζουν κι επίσημα το μεσημέρι της Παρασκευής (23/07) με την…
Πριν την πανδημία, 1 στους 6 Ευρωπαίους πολίτες υπέφεραν από ψυχικές διαταραχές, αλλά αφέθηκαν με…
Στη φυλακή οδηγείται ο 30χρονος κατηγορούμενος για την ανθρωποκτονία της 26χρονης συντρόφου του Γαρυφαλλιάς Ψαρράκου,…
Και πάλι στις 3 πρώτες θέσεις μεταξύ των 27 κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης βρίσκεται…